تابناک: گروه هنر وتجربه در مدت زمانی که پا در عرصه سینمای کشور گذاشته فضای خوبی را برای دوستداران سینما ایجاد کرده تا آن ها بتوانند فیلم هایی که هیچگاه فرصت اکران پیدا نمی کنند را به نمایش در آوردند.
کد خبر: ۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹ 09 February 2015

به گزارش تابناک، سینمای هنر و تجربه شاید یکی از بزرگترین هدیه های دولت به سینما دوستان  بود. این گروه که با دستور حجت الله ایوبی، رئیس سازمانی سینمایی کشور تشکیل شد به دوستداران هنر هفتم این اجازه را می دهد که فیلم هایی که تاکنون به دلایل مختلفی فرصت اکران پیدا نکرده است را در سینماها اکران کند.

تاکنون این گروه توانسته کمک های قابل توجهی به هنرمندان و کارگردانان انجام دهد و آثار آن ها را بر روی پرده سینما بیاورد.

نکته قابل توجه این است که این گروه سینمایی فرصتی هم برای فیلم های مستند قرار داده تا بتوانند برای مخاطبانشان فیلم هایی را اکران کنند، از همین رو افراد بسیاری هم از این طریق جذب این گروه شده اند.

این گروه سینمایی به غیر از تهران در شهرهای اصفهان و مشهد نیز اکران هایی را انجام می دهد که دوست داران سینما در این دو شهر نیز بتوانند از این دیدن این فیلم ها لذت ببرند.

مسئولان اصفهانی تأکید دارند، پس از به وجود آمدن این گروه سینمایی در این شهر مخاطبانی که قبلا مجبور بودند برای تماشای فیلم های بی محتوا و بی کیفیت به سینما روند، حالا می توانند فیلم های بهتر و با کیفیت تری را تماشا کنند.

مهدی سیدین نیا، رئیس حوزه هنری اصفهان که سالن سوره، یکی از سالن های سینمایی حوزه هنری را در اختیار گروه هنر و تجربه قرار داده، در گفت و گو با تابناک گفت: این گروه فعالیت های خوبی داشته و توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند.

وی بیان کرد: در واقع گروه هنر و تجربه فرصت خوبی را در اختیار هنردوستان و سینمابازان قرار داده تا بتوانند از این طریق آثاری که فرصت اکران پیدا نمی کند را مشاهده کنند، از همین در شهرستان اصفهان نیز با توجه به مخاطبانی که حضور دارند ما سالن سوره در اختیار این گروه قرار دادیم.

استقبال هنرمندان اصفهان به گونه ای بوده که مقرر شده، اکران های هنر و تجربه در اصفهان ادامه داشته باشد و شاید در ادامه این اکران ها سالن بهتری را در اختیار این گروه قرار دهند.

نکته قابل توجه اطلاع رسانی ضعیف این برنامه و چشم انداز این سلسله نشست هاست که نیازمند برنامه ریزی کامل تر و جامع تری است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ايمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
خيلي خوب بود اگر اخبار جشنواره فيلم فجر امسال و اينكه سيمرغ جشنواره اصلا از روي آسمان اصفهان هم پرواز نكرد كار ميكرديد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :