در آئینی با حضور اساتید، دانشجویان و مسئولان، مرکز نوآوری دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۳۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 26 May 2015
تابناک بوشهر: رئیس دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح مرکز نوآوری این دانشگاه اظهار داشت: اساتید و دانشجویان این دانشکده دارای استعدادها و قابلیت‌های علمی بالایی هستند و راه‌اندازی چنین مراکزی ضروری است.

اکبر منصوری‌نسب ادامه داد: باتوجه به اینکه اکثر دانشجویان در رشته‌های فنی به‌صورت عملی مهارت‌های لازم را کسب می‌کنند، با استفاده از خلاقیت و نوآوری خود و راهنمایی اساتید و حمایت‌های پارک علم و فناوری خلیج فارس از طریق مرکز نوآوری می‌توانند نقش موثری در رفع مشکلات حوزه صنعت و تولید ثروت از علم داشته باشند.

وی خواستار حمایت بیش از پیش پارک علم و فناوری خلیج فارس شد و بیان کرد: انتظار می‌رود که پارک علم و فناوری باعث توسعه خلاقیت‌ها و اختراعات دانشجویان و اساتید شود.

رئیس دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر اضافه کرد: توسعه علمی را به عنوان یک اولویت بسیار مهم مد نظر داریم و دراین راستا تلاش داریم که از همه ظرفیت‌های استفاده کنیم.

مرکز نوآوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر با حضور منصوری‌نسب رئیس این دانشگاه، رستمی رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس، مزارعی رییس مرکز رشد جامع خلیج فارس بوشهر پارک علم و فناوری خلیج فارس، اساتید و دانشجویان این دانشکده افتتاح شد.

مرکز نوآوری دانشکده امام خامنه‌ای با سه تیم نوآور که یک تیم آن مراحل پذیرش آن انجام شده، زیر نظر مرکز رشد جامع علم و فناوری خلیج فارس شروع به کار کرده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار