مالک پیست ارشاد به خبر تابناک واکنش نشان داد؛
مالک باشگاه سوارکاری ارشاد پیرامون خبر «تابناک خراسان رضوی» واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴ 27 May 2015
به گزارش «تابناک خراسان رضوی» در پی انتشار خبر نگهداری اسب‌های متعلق به یکی از اعضای هیات مدیره موسسه مالی اعتباری میزان «حمید نیکویی» مالک باشگاه و رییس هیات سوارکاری استان در این باره توضیح داد.

نیکویی به خبرنگار ما گفت: آن‌هایی که به سوارکاری و مسائل آن آشنا هستند می‌دانند که خیلی از مالکان اسب‌ها در فصل مسابقات اسب‌های خود را در باشگاه‌های مختلف به صورت پانسیون نگهداری می‌کنند و باشگاه‌ها در این خصوص با هم همکاری و تبادلات دائمی دارند.

وی افزود: اسب‌های مورد اشاره هم مانند خیلی از اسب‌های مالکان این شهر به صورت پانسیون و به دلیل برگزاری مسابقات هفتگی در باشگاه ما نگهداری می‌شود.

نیکویی با تایید مالکیت این اسب‌ها توسط یکی از اعضای هیات مدیره میزان، افزود: اولا قیمت ذکر شده برای اسب‌ها فاصله زیادی با قیمت واقعی آن‌ها دارد، چراکه قیمت این اسب‌ها 300میلیون هم نمی‌رسد، ثانیا هرگونه ارتباطی در این رابطه هست در قضیه ورزشی بوده و من قویاً هرگونه ارتباط غیر ورزشی با مسوولان میزان را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: تمام همکاری‌های ما در چارچوب ورزشی بوده و باشگاه ارشاد جز انجام فعالیت حرفه‌ای ورزشی خود وارد هیچ جریان سیاسی و اقتصادی دیگری نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
خجلت اوره مگراسب داشتن جرمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
اگه همه جامعه داشته باشند خیلی هم خوبه ؛ اگه از حلال باشه و آدم کلی طلبکار نداشته باشه خوبه ؛ اگه مال مردم خور نباشی خوبه ؛ اگه همسایه ت از فقر نمیره یا مجبور نشه عفتش رو بفروشه خوبه ... بله اصل اسب داشتن ایرادی نداره ... بیخیال طلب و دغدغه و درد مردم بودن بده ...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
مگه ظر جامعه ما از همه نظر عدالت برقراره كه همه بايد اسب داشته باشند .اينهمه اختلاس دربانكهاي دولتي چرا هيچكس صداش درنمياد؟؟ظاهرا تابناك فقط شايعات رو منتشر ميكنه وصحت وسقمش بررسي نميشه.يه روز ميگن مدير باشگاه ارشاد گفت اسبهاي ميلياردي يه روز اقاي نيكويي تكذيب ميكنن.متاسفم براي مردم جامعمون كه فقط سرشون با شايعات گرمه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار