مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سرمایه‌گذاری 6000 میلیارد تومانی طی سال‌جاری در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 04 April 2017
 مهندس آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارخانه پتروشیمی از یک بدنه کارشناسی جوان برخوردار است، بیان کرد: تجربه نشان داده رابطه و تعامل کارگر و کارفرما باعث ایجاد اتفاقات خوبی در بحث تولید و رونق اشتغال خواهد شد.


وی ادامه داد: نیروی جوان یک پتانسیل خوب و قابل اعتنا در پتروشیمی لرستان محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.


آشتاب یادآور شد: خوشبختانه خوداتکایی را در شرکت پتروشیمی شاهد هستیم و قطعا با سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال به رفاه خواهیم رسید.


این مسئول با تقدیر از تلاش‌های استاندار لرستان در راستای سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال در لرستان اعلام آمادگی کرد در تمامی بخش‌های مورد نیاز شرکت پتروشیمی با آنها همکاری و تعامل گسترده را داشته باشد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت استان توجه ویژه به تولید و اشتغال دارند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال رونق تولید و ایجاد اشتغال را در لرستان شاهد خواهیم بود.


وی با بیان اینکه فرمان مقام معظم رهبری را باید با تمام تلاش و همت اجرایی کنیم از سرمایه‌گذاری 6000 میلیارد تومانی طی سال‌جاری در لرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر تولید و اشتغال نیاز ضروری لرستان است که در این بین باید همپای مدیریت ارشد استان تلاش‌هایمان را بیشتر و بیشتر کنیم.


آشتاب عنوان کرد: ما معتقدیم توجه به تولید باعث خواهد شد در پرتو تولید، اشتغال ایجاد شود برای تحقق شعار سال باید از ظرفیت‌های داخلی حمایت کنیم.


وی از تولید و اشتغال به‌عنوان مسیر پیشرفت یک جامعه یاد کرد، گفت: اگر کشوری بخواهد استقلال و عدم وابستگی خود را حفظ کند بهترین راه تکیه به توان داخلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار