مسلمان:
بازیکن تیم پرسپولیس پس از پيروزي 2 بر صفر پرسپوليس مقابل ماشين‌سازي گفت: پس از سختي‌هايي که کشيديم بالاخره توانستيم قهرمان شويم. صد هزار مرتبه خدا را بابت اين قهرماني شکر مي‌کنم و خوشحالم که زحماتي که کشيديم نتيجه داد.
کد خبر: ۴۰۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹ 15 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، محسن مسلمان با اشاره به عدم موفقيت بازيکنان پرسپوليس در برگزاري جشن قهرماني، خاطر نشان کرد: به هر حال طرفدارها به ما لطف داشتند. متاسفم که هواداران تبريزي امروز به هادي نوروزي هم توهين کردند. همه هادي را مي‌شناسند آن خدا بيامرز سال‌‌ها براي فوتبال ايران زحمت کشيد و همه هم مي‌دانند که او چطور از دنيا رفت. بايد فاتحه اين فوتبال را بخوانيم و براي هواداراني که به ورزشگاه آمدند متاسفم.
مسلمان تصريح کرد: سال گذشته ما آرزويمان قهرماني بود و مي‌خواستيم آن را به هادي نوروزي تقديم کنيم، اما نتوانستيم اين کار را انجام بدهيم. حالا که قهرمان شديم اين قهرماني را به مرحوم نوروزي تقديم مي‌کنيم.
بازيکن تيم پرسپوليس به انتقاداتش از رفتار هواداران تبريزي ادامه داد و گفت: هواداران نبايد اينطور رفتار مي‌کردند براي فوتبال ايران و اين تماشاگرانش متاسفم. اميدوارم ديگر شاهد اين رفتارها نباشيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار