مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: طی 72 ساعت آینده، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید برای استان سمنان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۴۱۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 02 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا حسنی غربا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای با ورود سامانه بارشی جدیدی طی 72 ساعت آینده، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی نقاط احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود، همچنین شدت وزش باد از فردا افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: آسمان امروز سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان کمی تا نیمه ابری و همراه با وزش باد، رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ خواهد بود.

وی با اشاره به گزارش وضعیت هوای استان سمنان در 24 ساعت گذشته، بیان داشت: وزش باد در استان در بیشترین سرعت در شهمیرزاد به 47 کیلومتر برساعت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته ، نردین با هفت درجه سانتی گراد کمترین و حسینان دامغان با 32 درجه سانتی گراد بیشترین دما را در استان سمنان داشتند و امروز کمینه دمای هوای شهرستان سمنان تا 19 و بیشینه دما تا 30 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

پدیده غالب هوای استان سمنان از ابتدای هفته جاری رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ بود.

سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار