نشست منطقه ای بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگی دینی در استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 03 May 2017
اولین نشست منطقه ای بانوان فرهیخته روز چهارشنبه با حضور عضو هیئت رئیسه و دبیر جمعیت بانوان مرکزی و نمایندگان استان های «سمنان، گیلان و گلستان» در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

در این نشست کبری یعقوبی رئیس جمعیت بانوان فرهیخته تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهارداشت: این جمعیت از سال ۹۴ بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری به صورت رسمی و با جدیت فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: با تشکیل پنج کارگروه شامل اقتصاد مقاومتی، سواد رسانه ای، تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی بامحور عفاف و حجاب برای تعمیق باورهای دینی و مقابله با شبهات فکری و مذهبی اقدام کرده ایم وموضوعات بصورت تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

یعقوبی با اشاره به ویژگی های مصوبات کارگروه ها افزود: مصوبات کارگروه ها باید به گونه ای باشد که در نهادها و سازمان ها به راحتی قابل پیگیری و اجرا باشد.

بتول نظری پور دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین نیز در این مراسم گفت: یکی از مسائل مهم در برنامه ریزی های پیش رو حرکت در مسیر محورهایی است که همه ساله از سوی مقام معظم رهبری با عنوان شعار سال مطرح می شود و ما نیز پس از پیام نوروزی مقام معظم رهبری مسیر حرکت برنامه های خود را مشخص کرده ایم.

وی بیان کرد: این جمعیت با هدف همکاری، هماهنگی، همسویی و تعمیق و گسترش فعالیت های بانوان فرهیخته و فعال عرصه دینی استان و توانمندسازی شخصیت های تاثیرگذار فعالیت می کند.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین شناسایی، رصد و اولویت دهی به آسیب ها و نیازهای فرهنگی استان را از دیگر اهداف فعالیت این جمعیت عنوان کرد.

در این جلسه بانوان فرهیخته نیز برنامه‌ها و پیشنهادات خود را برای تدوین برنامه‌های سال ۹۶ اعلام کردند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار