مدیر کمیته امداد نطنز خبر داد:
تابناک: مدیر کمیته امداد نطنز گفت: 315 بسته سبد غذایی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نطنز توزیع شد.
کد خبر: ۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ 11 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا مومی اردستانی اظهار کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر تعداد315 بسته مواد غذایی با همکاری مراکز نیکوکاری شهرستان بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توسط شهرستان نطنز توزیع شد.

‌وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین مردم و کمیته امداد امام خمینی (ره) است، افزود: این امر باعث می‌شود که مردم در امور خود تصمیم‌گیر باشند و کمک‌هایی که به‌واسطه مراکز نیکوکاری جمع‌آوری می‌شود صرف محرومین و نیازمندان همان مرکز شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز همچنین از ویزیت 100 مددجو به صورت رایگان در مرکز نیکوکاری حضرت ابالفضل العباس(ع) نطنز خبر داد و اظهار کرد: به همتخیرین و نیکوکاران هر هفته در محل مرکز نیکوکاری حضرت ابالفضل العباس (ع) نیازمندان از طرح ویزیت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده ظرف امروز و فردا سه پزشک متخصص مغز و اعصاب،ارتوپدی و بیماری‌های عفونی در محل مرکز نیکوکاری حدود 100 نفر از مددجوهای تحت پوشش را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

مومی اردستانی یکی از اهداف کلان کمیته امداد را خدمت بی‌منت و رایگان برای اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه دانست و خاطر نشان کرد: طرح ارزشمند ویزیت رایگان مددجویان تحت پوشش هر هفته در مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل العباس (ع) نطنز انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار