شکور اکبرنژاد در مصاحبه با رسانه ها اظهار داشت پیام آرای مردم در 29 اردیبهشت قطعا نغییر گسترده در شورا و مدیرت شهری است.
کد خبر: ۴۳۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 10 June 2017
شکور اکبرنژاد در مصاحبه با رسانه ها اظهار داشت پیام آرای مردم در 29 اردیبهشت قطعا نغییر گسترده در شورا و مدیرت شهری است.
 
این مصاحبه نخستین مصاحبه مصداقی شکور ، رییس احتمالی آتی شورای شهر تبریز در مورد شورای شهر و شهرداری است که بر خروجی رسانه ها قرار گرفته است.
 
اهمیت این سخنان را می توان از این زوایه تعقیب نمود که برخی از ناظران مسائل شهرداری تبریز معتقد بودند لابی های انجام گرفته برای ابقای دبیری بعنوان رییس شورا و هم چنین نجفی بعنوان شهردار تبریز هرچند موفق نبوده است اما در ذیل همین خبری شدن لابی ها ، شایعات زیادی در مورد برخی از اعضای لیست اصلاح طلبان در شورای پنجم تولید و پخش شده بود که موجب نگرانی رای دهندگان لیست امید گردیده بود.
 
همچنانکه اکبرنژاد به درستی با تفکیک آرای کمی از کیفی اشاره می نماید، کیفیت و کمیت آرای منتخبان شورای شهر پنجم در تبریز نشان از خواست عمومی برای ایجاد تغییرات اساسی است و ما نیز این پیام را دریافت کرده ایم. این همان رسالت بزرگ منتخبین شورای پنجم است که می تواند مسیر این شورا را به جاده صحت وسلامت برگرداند. تغیر بزرگ . البته همه و بخصوص کارشناسان می دانند که تغییر با انجام شیفت دیلیت shift+delet مدیران مستقر به جز مدیران ارشد شهرداری متفاوت است.
تغییر را می توان بر اساس آنچه اکبرنژاد بعنوان مطالبات مردمی از انها یاد می کند که شامل محورهای زیر است اینگونه نیز تعبیر نمود.

(تاکید بر تخصص، پاکدستی، نوگرایی، اصلاح روندهای معیوب و بسیاری از مواردی که خواست عمومی شهروندان است )
تغییر به معنای این است که آزموده ها را مجددا نباید بیازمائیم. اصولگرایانی چون فریدون بابایی معتقدند که فساد عظیم که آبروی همه شهروندان تبریزی را در نیم کره خاکی به یغما برد ناشی از خیانت برخی از نزدیکان نجفی به او بود. بنابراین تغییر اینگونه معنا می باید که افرادی چون نجفی که براحتی مورد خیانت واقع می گردند به سراغ دلمشغولی های مطلوب خود مانند مدیریت های فوق هوشمند بروند اما این بار در محیط های آزمایشگاهی و نه در شهرداری ورشکسته تبریز.
 
در جای دیگر مصاحبه با قرائت این نظر اکبرنژاد دیگرمی توان مطمئن بود که شورای پنجم مسیر شورای چهارم را طی نخواهد کرد. انتخاب شهردار با لابی های خارج از شورا انتخاب نخواهد شد و هر انچه اتفاق می افتد در داخل شورا است و این می تواند زمینه فسادزایی های آتی را مرتفع نماید.
 
(برای موضوعات مختلف شورای شهر و شهرداری آتی از مشاوره ی بزرگانی چون مهندس عبدالعلی زاده استفاده می کنیم.اولویت ما استفاده از نیروهای کارآمد داخل شهرداری تبریز است اما در صورت انتخاب خارج از مجموعه نیز به دنبال فردی خواهیم رفت که با امور شهرداری آشنا بوده و دوباره همه چیز را از اول شروع نکند).
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار