معاون تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۲ هزارو ۸۹۹ تعاونی فعال در سطح استان داریم، تصریح کرد: یک میلیون و ۱۹۲ نفر اعضای تعاونی هستند که با احتساب تعاونی های غیر فعال در استان کرمانشاه بالغ بر چهار هزار تعاونی وجود دارد.
کد خبر: ۴۳۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 10 June 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، رئوف کاویانی امروز در جمع اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهارداشت:  در ۲۲ گرایش مختلف در حوزه ی تعاونی برای اشتغالزایی آمادگی داریم، که  تعداد گرایش ها مربوط به ادارات هستند.

وی با اشاره به اینکه  با ایجاد تعاونی های هفت نفره در بخش های صنعت، کشاورزی و صنایع دستی و با معرفی سه نفر از هیئت موسسه برای  ایجاد اشتغال آمادگی داریم، افزود: ۲۹ اتحادیه در سطح استان داریم، که تعاونی های موجود زیر مجموعه آنان است در سال ۹۵ صادرات در بخش های مختلف به ارزش ۶۳ میلیون دلار بوده که ۶۲ درصد نسبت به سال ۹۴ رشد داشته است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه  استان کرمانشاه با بیان اینکه تعاونی ها برای شرکت در تعاونی برتر لازم است سه سال از فعالیت آنها سپری شده باشد، گفت: همچنین تعاونی ها در طول فعالیت خویش زیان ده نبوده باشند،  موارد زیست محیطی و بهداشتی را رعایت کرده باشند و به بانک ها و افراد بدهی معوق نداشته  و مدیران تعاونی ها دارای حسن شهرت و سابقه ی اجرایی باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار