مسولان تیم تراکتورسازی تبریز با توجه محرومیت این تیم در پنجره نقل انتقالات این فصل با مشکلات عدیده ی رو به رو هستند و تا کنون هیچ کار جدی در خصوص سرسامان بخشیدن به شرایط موجود تیم انجام نداده اند.
کد خبر: ۴۳۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 11 June 2017
 با توجه به اتمام سربازی نورالهی - وضعیت مبهم عالیشاه و احتمال کوچ این بازیکن به لیگ یک - جدایی هر دو بازیکن خارجی (کرار - ادینهو)، جدایی  محمدرضا اخباری و توافقات خالد شفیعی با سپاهان و سعید آقایی با پرسپولیس که به احتمال زیاد اتفاق خواهد افتاد تراکتورسازی امسال با مشکلات عدیده ی رو به رو خواهد بود.

آجرلو که سال گذشته با خرید بازیکنان محبوب و مطرح  و البته بالای 30سال محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم کسب کرد ولی با اشتباهات مجموعه باشگاه که در خواندن نامه های فیفا عاجز بودن این تیم از دو پنجره نقل و انتقالات بازیکن محروم شد و باعث شد این تیم نتواند در نیم فصل دوم بازیکنان جدیدی به تیم خود اضافه کند و با توجه به میانگین بسیار بالای تیم تراکتورسازی؛ این تیم در آخر فصل جدال برسر قهرمانی را به پرسپولیس، جدال برای نائب قهرمانی را به استقلال و جدال برای قهرمانی حذفی را به نفت واگذار کرد.

این تیم امسال با کمبود شدید بازیکن رو به رو است و با توجه به بازیکنان جدا شده و در حال جدا شدن کار سختی در پر کردن لیست 18نفره خود دارد و کورسوی امید مدیران تراکتورسازی به جذب 3بازیکن آزاد بعد از هفته پنجم بود که فیفا این اجازه را هم از قرمزهای تبریز گرفت و حتی این تیم نمی تواند بازیکنان خود را که به علت مصدومیت و انتقال قرضی به تیم های دیگر  از لیست خارج کرده بود بازگرداند.
 

البته مسولان باشگاه تراکتورسازی در امید بستن به جذب بازیکنان آزاد اشتباه جبران ناپذیر دیگری انجام دادن چون علاقه مندان فوتبال که در جریان محرومیت تیم بارسلونا از یک پنجره نقل انتقالی بودند به این نکته پی برده بودند این تیم ایالت کاتالان برای اضافه کردن آردا توران و دنیس سوارز تا نیم فصل صبر کرد و اگر چنین امکانی بود قطعا مسولان باشگاه بارسلونا از چنین دانشی برخوردار بودند.

اما بر می گردیم به تیم تراکتورسازی و محرومیت این تیم، تراکتور که نماینده چهارم ایران در لیگ قهرمانان خواهد بود به جای تقویت تیم خود در حفظ مهره های کنونی عاجز مانده است و حتی تدبیری مثل تیم بارسلونا در برنامه ندارد تا حداقل بازیکنان شاخص و مورد نیاز خود را جذب کند ولی از نیم فصل دوم از آنها استفاده نماید و یا مثل تیم اتلتیکو مادرید که او هم امسال از پنجره نقل انتقالات محروم است تمامی شاکله ی اصلی خود را حفظ کرده و حتی بازیکنان جدید را جذب می کند و به سه صورت زیر از آنها استفاده می کند.

1- از نیم فصل دوم از آنها استفاده می کند. 2-بازیکنان را جذب ولی به همان باشگاه قبلی نیم فصل قرض می دهد تا از شرایط مسابقه دور نباشند. 3-بازیکنان جدید را جذب و به تیم های ضعیف در همان لیگ اسپانیا قرض می دهد تا نیم فصل دوم این تیم تقویت شود.

تمامی کارشناسان و فوتبال دوستان می دانند که بازیکنان تاپ و درجه یک در ابندای فصل راهی تیم های جدید می شوند و هیچ مربی و مدیری در نیم فصل بازیکن شاخص خود را از دست نخواهد داد تا تیم تراکتورسازی آنها را جذب کند.

از جناب آجرلو درخواست می کنیم اولویت خود را بر حفظ کامل تیم تراکتورسازی، یعنی برگرداندن ادینهو  و مصامحه با باشگاه سایپا در خصوص اخباری قرار دهد و بازیکنان جدید در پست های مورد نیاز و حتی بازیکنان قرضی یا مصدوم خود مثل عشوری را از هم اکنون جذب کند و به سه روش مورد اشاره باشگاه سوم اسپانیا عمل کنند تا حداقل این تیم شرایط نامناسب نیم فصل اول را در نیم فصل دوم نداشته باشد.

البته نکته ی جالب تیم تراکتورسازی لیست زیر 23سال این تیم است که همگی جز 2-3 بازیکن همگی سرباز هستند و با توجه به اینکه از سال گذشته در تیم حضور دارند این فصل در این تیم فرصت بازی در لیگ برتر را کسب خواهند کرد و وقتی صاحب تجربه لازم شدند به تیم های خود باز می گردد مثل فرشاد احمدزاده - محمدرضا اخباری و .... اینجاست که تیم تراکتورسازی باز هم فقط پله ی برای بازیکنان سرباز می شود./ورزش3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :