کارگاه آموزش نحوه نگهداری و تامین مواد غذایی در هتل ها، سفره خانه های سنتی و واحد های پذیرایی بین راهی استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 13 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، این نشست شامگاه روز یک شنبه 21 خردادماه با میزبانی هتل پارسیان کرمانشاه و با حضور معاونت گردشگری استان، نماینده سازمان دامپزشکی و نماینده اداره بهداشت برگزار شد.

علیرضا مرادی بیستونی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقاء سلامت گردشگران و آشنایی هرچه بیشتر هتلداران، سفره خانه های سنتی و دارندگان واحد های پذیرایی بین راهی عنوان کرد.

وی افزود: سعی شده است شرایطی فراهم شود که این مجموعه ها ضمن آشنایی بیشتر به ویژه در تامین و نگه داری گوشت مورد نیاز خود، زمینه تعاملات بیشتر با دستگاه های نظارتی از جمله دامپزشکی و بهداشت فراهم گردد.

مرادی تصریح کرد: تضمین سلامت گردشگران از جمله اولویت هایی اساسی گردشگری استان است و سعی ما بر این است با برگزاری این گونه دوره های آموزشی شرایط مطلوبی را در میان واحدهای پذیرایی استان که با بحث گردشگری در تماس مستقیم هستند، فراهم گردد.

در این کلاس آموزشی کارشناسان اداره دامپزشکی و بهداشت مبحث مقابله با تب کریمه کنگو که از طریق دام و فراورده های گوشتی قابل انتقال است و شرایط مناسب نگه داری گوشت تازه در واحدهای پذیرایی را برای نمایندگان هتل ها، رستوران های سنتی و واحدهای پذیرایی بین راهی استان تشریح نمودند.

همچنین در این کارگاه آموزشی نمایندگان هتل دارها ضمن مطرح نمودن مشکلات خود خواستار شفافیت و بهبود سیاست گذاری های مصرف و تامین گوشت تازه شدند و افزایش دوره های آموزشی، معرفی محل های مناسب تامین گوشت و حضور ناظران آشنا به ضوابط هتل داری را خواستار شدند.

افزایش تعاملات مرکز بهداشت با مجموعه های گردشگری و استفاده بازرسان این ارگان از تکنولوژی های روز دنیا در بحث آلودگی سنجی و ... از دیگر مواردی بود که در این نشست دو ساعته مطرح شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار