کد خبر: ۴۴۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 15 June 2017

 به گزارش «تابناک یزد»؛دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت : استان یزد با پرداخت بیش از 860 میلیارد تومان به بیش از 700 واحد صنعتی تولیدی و کشاورزی توانسته است در این جایگاه قرار گیرد .

علمدارافزود: با تصویب 2158 مصوبه برای 2003 فقره پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدای فعالیت این کارگروه انجام شده است.

وی افزود: از مجموع این مصوبات 1669 مورد ان مربوط به مسائل بانکی و 197 مورد آن مربوط به مسائل تامین اجتماعی ومابقی مربوط به مالیات واحدها بوده است.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: براساس مصوبه دولت میزان تسهیلات رونق تولید و کسب و کار در سال 96 به بیست هزار میلیارد تومان افزایش یافته است که در مقایسه با میزان اعتبارات این طرح در سال گذشته 4 هزار میلیارد تومان افزایش داشته است .

 در این نشست هرکدام از بانک های عامل گزارش خود در خصوص ارائه تسهیلات پرداختی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به واحدهای معرفی شده بیان کردند .

 کلانتر رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان در این نشست با اشاره به لزوم حمایت جدی از بخش تولید کشور بر حمایت و تسهیل در پرداخت تسهیلات این بخش به واحدهای معرفی شده در جهت تولید و اشتغال بیشتر واحدها تاکید کرد .

در این نشست استاندار بر رقابتی شدن امر تولید و تلاش برای ارتقا ئ  توان صادراتی استان تاکید کرد و گفت:  تلاش برای حمایت از تولید برای ایجاد اشتغال و در نتیجه صادرات بیشتر از مهمترین اولویت های دولت است .

 میر محمدی همچینین برایجاد مکانیزم  های لازم در جهت تسهیل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولید به منظور فعال کردن و پوییای واحدهای صنعتی تولیدی  استان تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار