رئیس هیأت سوارکاری سمنان:
رئیس هیأت سوارکاری استان سمنان گفت: اسب‌ها در این استان شناسنامه‌دار می‌شوند و مجموعه‌های سوارکاری را بیش از گذشته در سمنان فعال خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۴۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 19 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسین متولیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های هیأت سوارکاری استان سمنان اظهار کرد: برنامه‌های این هیأت از شاخه‌های مختلفی از زیرساختی گرفته تا آموزشی متنوع و گسترده شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های آموزشی در راستای افزایش دانش و آگاهی مربیان استان سمنان از دانش روز و آخرین تحولات در حوزه سوارکاری کشوری و جهانی اجرایی می‌شود.

رئیس هیأت سوارکاری استان سمنان با بیان اینکه توسعه میادین کورس ازجمله اقدامات زیربنایی است، تصریح کرد: برخی از شهرستان‌ها نیاز به ترمیم و بازسازی میادین کورس دارند و اعتباراتی در این راستا به آن‌ها تخصیص داده خواهد شد و تعدادی میدان کورس هم ایجاد می‌شود.

متولیان با تأکید بر اینکه با هماهنگی معاونت فنی فدراسیون سوارکاری میکروچیپ و گرفتن تست DNA از اسب‌ها در استان سمنان انجام می‌شود، اضافه کرد: این برنامه هم جزو سیاست‌های زیربنایی هیأت است تا ساماندهی اسب‌ها در استان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اسب‌ها در استان سمنان شناسنامه‌دار می‌شوند، تصریح کرد: شناسنامه‌دار کردن اسب‌ها در استان سمنان زیر نظر فدراسیون انجام می‌شود و این از برنامه‌های ما در هیأت سوارکاری استان است.

رئیس هیأت سوارکاری استان سمنان با بیان اینکه میکروچیپ و گرفتن تست DNA از اسب‌ها و در مجموع شناسنامه‌دار کردن آن‌ها هزینه‌بر است، اضافه کرد: این اقدام به‌صورت مرحله‌ای انجام خواهد شد.

متولیان با تأکید بر اینکه در هر مرحله از ۱۰۰ رأس اسب این آزمایش‌ها گرفته می‌شود، تصریح کرد: هدف اصلی، شناسایی اسب‌های مسابقه و توسعه بخش مسابقه‌ای سوارکاری در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای هم به تقویت باشگاه‌ها در استان سمنان داریم، اظهار کرد: مجموعه‌های سوارکاری را بیش از گذشته در استان سمنان فعال خواهیم کرد.

برچسب ها: سوارکاری ، اسب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار