به گفته مدیرعامل شرکت گاز همدان۶۸ روستای استان امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 09 June 2015

مدیرعامل شرکت گاز همدان از فروش ۲۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان همدان خبر داد و گفت: ۶۸ روستای همدان امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش تسنیم، محمدمهدی مهدوی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گاز در هفته‌های گذشته از سوی شرکت ملی نفت اعمال شده است، اظهار داشت: این افزایش قیمت 15 درصد بوده و از 6 خرداد ماه امسال در قبوض گاز لحاظ شد.

وی درباره اهداف شرکت گاز استان همدان در سال 94 ‌گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم بتوان 2 هزار و 600 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان را به فروش برسانیم.

مهدوی با بیان اینکه نصب 12 هزار مورد علمک از دیگر برنامههای شرکت گاز استان همدان در سال 94 محسوب میشود، تصریح کرد: امسال به دنبال گرفتن 35 هزار مشترک جدید در استان هستیم و این در حالی است که سال گذشته 27 هزار اشتراک جدید گاز واگذار شد.

وی تعداد روستاهای استان همدان را هزار و 82 روستا اعلام کرد و گفت: از این تعداد 836 روستا از نعمت گاز برخوردار بوده و عملیات گازرسانی به 111 روستای استان همدان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه 93.8 درصد از خانوارهای روستایی همدان از نعمت گاز برخوردار هستند، عنوان کرد: امیدواریم امسال عملیات گازرسانی به 68 روستای استان به اتمام رسیده و خانوارهای ساکن در این روستاها نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی تقویت و پایداری تاسیسات گازرسانی برای خدمات‌رسانی پایدارتر و ایمنتر در استان همدان را از اولویت‌های شرکت گاز همدان در سال 94 اعلام کرد و گفت: امسال انجام 400 کیلومتر لولهگذاری جز اهداف شرکت گاز همدان است که امیدواریم اجرایی شود.

مهدوی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه 79 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح همدان اجرایی شده است، گفت: تا پایان اردیبهشت ماه 590 فقره انشعاب واگذار شده و 2 هزار و 972 فقره اشتراک جدید گاز پذیرفته شده است.

وی عنوان کرد: تا پایان اردیبهشت ماه امسال 460 میلیون مترمکعب گاز در همدان مصرف شده و 4 روستای استان همدان نیز در این مدت گازدار شده اند که تاپایان سال تعداد آنها افزایش می‏یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار