کد خبر: ۴۵۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 12 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ راهکارهای تأمین آب پایدار برای استان یزد در نشست مشترک قائم مقام وزیر نیرو و استاندار یزد بررسی شد.
 ستار محمودی  در ابتدای سفر یک‌روزه خود به استان یزد که به‌منظور افتتاح پروژه‌های آب و برق استان برگزار شد با سید‌محمد میرمحمدی استاندار یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

میرمحمدی در این دیدار با تأکید بر‌اینکه آب مهمترین مسئله استان یزد است و در اولویت امور اجرایی استان قرار دارد، اظهار داشت: لازم است که نسبت به تأمین آب پایدار به ویژه در حوزه شرب اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر تأمین آب باید در مدیریت مصرف آن هم توجه ویژه‌ای صورت گیرد، خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف آب نقش مهمی در کاهش و رفع مشکلات استان در این حوزه دارد.

ستار محمودی قائم‌مقام وزیر نیرو هم در این دیدار با اشاره به اینکه استان یزد به لحاظ شرایط اقلیمی که دارد از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه انرژی‌های خورشیدی برخوردار است، اظهار داشت: باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرده و زمینه توسعه هر چه بیشتر آن را فراهم نمود.

قائم‌مقام وزیر نیرو همچنین با اشاره به مشکلات استان یزد در حوزه آب بر ضرورت توجه به تأمین آب پایدار برای این استان و رفع مشکلات ناشی از کمبود آب تأکید کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار