هدایتی در ادامه از توزیع حدود30تخته تشک کشتی طی سالجاری تاکنون بین شهرها، بخش ها و روستاهای استان گیلان خبر داد و ارزش ریالی آن را حدود 700میلیون تومان اعلام که سهم رودسر از این تعداد سه تخته تشک بوده است.
کد خبر: ۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵ 14 February 2015
رییس هیات کشتی کلاچای رودسر شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری این رقابت ها که در سالن شهدای شهر کلاچای رودسر برگزار شد، از شرکت 80کشتی گیر در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های چهار جانبه کشتی آزاد کلاچای خبر داد.

'بهادر محمدی' افزود: این مسابقات در 16وزن با انجام 68کشتی برگزار شد که تیم شهرداری کلاچای با اقتدار به مقام اول دست یافت و تیم های منتخب لاهیجان، عباس آباد و رامسر به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

رییس هیات کشتی استان گیلان هم در ادامه این گفتگو از ساماندهی بیش از پنج هزار کشتی گیر آزاد و فرنگی کار در رده های مختلف سنی طی سالجاری تاکنون در سطح استان خبر داد.

'نقی هدایتی' افزود: جذب این تعداد کشتی گیر نسبت به مدت مشابه 20درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه از عملیات اجرایی ساخت خانه کشتی در شهرستان لاهیجان خبر داد و اظهار کرد: برای ساخت آن 500میلیون تومان از محل منابع استانی و بقیه نیز از سوی نماینده مردم لاهیجان در مجلس تامین و سرمایه گذاری خواهد شد.

هدایتی اضافه کرد: در مجموع برای ساخت خانه کشتی در این شهرستان حدود یک میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد در صورت تامین منابع مالی ساخت این پروژه ظرف دو سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

رییس هیات کشتی استان گیلان یادآور شد: با ساخت خانه کشتی تحول بزرگی در کشتی استان به لحاظ فنی ایجاد خواهد کرد.

وی یادآور شد: کشتی استان در زمان حاضر جزو هشت استان برتر کشور است.

هدایتی در ادامه از توزیع حدود30تخته تشک کشتی طی سالجاری تاکنون بین شهرها، بخش ها و روستاهای استان گیلان خبر داد و ارزش ریالی آن را حدود 700میلیون تومان اعلام که سهم رودسر از این تعداد سه تخته تشک بوده است.

وی همچنین از حضور هفت کشتی گیر آزاد کار و فرنگی کار در رده های مختلف سنی هم اکنون در اردوهای تیم ملی جمهوری اسلامی خبر داد.

کلاچای از توابع شهرستان رودسر در 80کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/3

********

دومین دوره رقابت های والیبال پنج نفره گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان رودسر با قهرمانی تیم پاسارگاد بتون واجارگاه پایان یافت. 

معاون فرماندار و رییس هیات والیبال شهرستان رودسر روز شنبه در مراسم اهدای لوح تقدیر به تیم های برتر این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار ایرنا، از شرکت 11تیم از شهرهای مختلف استان گیلان در این رقابتها خبر داد. 

'رحمان کاظمی' با بیان اینکه این رقابت ها به مدت 12روز در سالن شهید انصاری رودسر برگزار شد، افزود: دیدار نهایی این دوره از مسابقات را تیم های پاسارگاد بتون واجارگاه و سیمرغ رودسر برگزار کردند که تیم پاسارگاد با برتری سه بر دو مقابل حریف خود به مقام قهرمانی دست یافت و باشگاه شهرداری رودسر نیز در جایگاه سوم تکیه زد. 

وی با بیان اینکه این مسابقات با انجام 28بازی به پایان رسید، اظهار کرد: این رقابت ها زیر نظر هیات والیبال با همکاری اداره ورزش و جوانان برگزار شد. 

معاون فرماندار و رییس هیات والیبال شهرستان رودسر همچنین از تجهیز و نوسازی سالن شهید انصاری رودسر در قالب تعمیر کفپوش ، سیستم روشنایی و گرمایشی خبر داد. 

کاظمی بیان کرد: برای انجام این طرح ها 200میلیون ریال اعتبار از محل تملک دارائی ها اختصاص یافته است. 

وی همچنین از ساماندهی و زیر پوشش بیمه ورزشی حدود 250ورزشکار در رشته والیبال طی 10ماه امسال در این شهرستان خبر داد. 

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار