استاندار یزد گفت: با توجه به ثبت جهانی شهر یزد برنامه ریزی در بخش حمل و نقل استان باید در افق 10 سال و بر محور توسعه حمل و نقل ریلی ، هوایی و زمینی با توجه به نیازها صورت گیرد.
کد خبر: ۴۷۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 08 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سیدمحمد میرمحمدی در ستاد راهبری و مدیریت اقتصادی مقاومتی استان یزد گفت: بخشی از پروژه های تعریف حمل و نقل در حوزه اقتصاد مقاومتی نیازمند تجدیدنظر و اصلاحات است .
وی با بیان لزوم توجه به ثبت جهانی شدن یزد افزود: سیاست های حمل و نقل استان باید با نگاه به آینده و در چارچوب شورای حمل و نقل استان به تصویب برسد و نوسازی وسایل نقلیه نیز با همین نگاه انجام شود.
رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان نظارت جدی بر صدور بارنامه های حمل و نقل را خواستار شد و اظهار کرد: در صورت نظارت بر این بخش ، افراد و شرکت هایی که هزینه های غیرمجاز از بارنامه کامیون ها دریافت می کنند حذف خواهند شد.
میرمحمدی در ادامه بر لزوم رعایت قانون در مسائل بانکی تأکید کرد و گفت: دفاع از قانون بویژه از سوی ضامن ها ضروری است و نباید موجب بی اعتمادی به بانک ها شود.
وی تصریح کرد: باید همکاری میان بانک ها و بخش خصوصی بیشتر شود و لازمه آن افزایش اعتماد میان این دو بخش است که امیدواریم با توجه به عزم طرف ها این اعتمادافزایی را بیشتر شاهد باشیم.
در ادامه جلسه دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد با بیان اینکه جشنواره استانی شهید رجایی شهریورماه سالجاری در یزد برگزار خواهد شد، گفت: دستگاه های اجرایی در سه حوزه شاخص های عمومی، شاخص های اختصاصی و شاخص های ویژه استانی ارزیابی و دستگاه های برتر معرفی خواهند شد.
حمیدرضا نصیری زاده درباره شاخص های ویژه استانی اظهار کرد: در قالب این شاخص یکهزار امتیازی، عملکرد دستگاه های اجرایی در جهت اهداف توسعه ای و بهبود فضای کسب و کار سنجیده خواهد شد.
وی افزود: 'خانه صنعت، معدن و تجارت' و 'اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی یزد' در این راستا و تا سقف 200 امتیاز، دستگاه های اجرایی را ارزیابی خواهند کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار