سد نعمت‌آباد اسدآباد تا پایان سال آبگیری می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 26 August 2017
مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه تا پایان سال سد نعمت‌آباد آبگیری می‌شود، گفت: در دولت یازدهم به طور متوسط سالانه یک سد به بهره‌برداری رسید که عملکرد مناسبی برای مجموعه آب استان همدان است.

به گزارش فارس، مرتضی عزالدین در خصوص وضعیت سدهای استان همدان اظهار کرد: در سال جاری به علت تعدد پروژه‌ها، عمده پروژه‌ها مانند سد شنجور با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی از کلنگ‌زنی سد خرمرود با اعتباری بالغ بر 316 میلیارد تومان طی ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: این سد با سرمایه‌گذاری صد درصد بخش خصوصی انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه سد گرین آماده بهره‌برداری است، بیان کرد: این سد نیز با اعتبار 353 میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که کار در حال اجراست.

وی با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه تا پایان سال سد نعمت‌آباد آبگیری شود، تصریح کرد: در دولت یازدهم به طور متوسط سالانه یک سد را به بهره‌برداری رساندیم که عملکرد مناسبی برای مجموعه آب استان همدان است.

عزالدین با بیان اینکه در هفته دولت آب‌منطقه‌ای پروژه‌ای برای افتتاح ندارد، افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های آب منطقه‌ای بزرگ بود، با حضور مسوولان در طی سال انجام شده و در هفته دولت پروژه‌ای برای بهره‌برداری ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار