محجوب در همایش دبیران اجرایی خانه‌های کارگر کشور در تبریز:
دبیرکل خانه کارگر به انتقاد از روند خصوصی‌سازی در کشور پرداخت و گفت: روند خصوصی‌سازی از زمان شروع در دولت‌های قبل مسیر خوبی را طی نکرده و ما شاهدهستیم به بهانه خصوصی‌سازی اموال عمومی بیت‌المال به یغما می‌رود.
کد خبر: ۴۸۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 01 September 2017
 علیرضا محجوب  بعد از ظهر امروز در همایش دبیران اجرایی خانه‌های کارگر کشور در تبریز با ذکر پیشینه مبارزاتی شهر تبریز، به تقدیر از برگزارکنندگان این نشست و میزبانی خانه کارگر تبریز پرداخت.

وی در ادامه به اهداف اصیل خانه کارگر از جمله دفاع بی‌لکنت از منافع جامعه کارگری اشاره کرد و افزود: حمایت از وزرات آقای ربیعی نیز بر این مبنا بود که حضور وی می‌تواند ما را در تحقق این هدف مهم کمک کند.

محجوب در عین حال خاطرنشان کرد:البته این تلاش راه را برای انتقاد و ایرادگیری نبسته است ما از کلیت دولت و وزراء حمایت کرده‌ایم اما اگر خدشه‌ای به منافع کارگران وارد شود هرکسی هم باشد به هیچ‌وجه عقب نمی‌کشیم.

نماینده مردم تهران، ری  شمیرانات و اسلامشهر افزود: همانطور که دیدید وقتی بحث انتقال بخش درمان تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت طرح شد، وارد میدان شدیم و با وجود حمایتی که از وزیر مربوطه داشتیم در این بحث با جدیت مخالفت کردیم و عقب ننشستیم.

محجوب در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد از روند خصوصی‌سازی در کشور پرداخت و گفت: روند خصوصی‌سازی از زمان شروع در دولت‌های قبل مسیر خوبی را طی نکرده و ما شاهدهستیم به بهانه خصوصی‌سازی اموال عمومیو  بیت‌المال به یغما می‌رود.

دبیرکل خانه کارگر خاطرنشان کرد: در این شرایط وقتی دیده می‌شود آشکارا اموال عمومی به غارت می‌رود آن وقت بقیه دیوارها هم ریخته می‌شود.

وی با بیان اینکه چنین واگذاری‌هایی شرایط را برای فعالیت بخش خصوصی فاسد فراهم می‌کند، تأکید کرد: اگر کشور در چنین مسیری در خصوصی‌سازی‌ها حرکت کند، بیراهه است و ما سکوت نخواهیم کرد.

محجوب تأکید کرد: ما از آقای روحانی و کابینه دوازدهم حمایت کرده‌ایم اما هر زمانی که منافع کارگران به خطر بیافتد به میدان خواهیم  آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :