مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بیست و هشتمین جشنواره استانی تئاتر فارس از بیستم شهریورماه در شیراز آغاز به كار خواهد كرد.
کد خبر: ۴۸۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 06 September 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: بهزاد مریدی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینكه بیست و هشتمین جشنواره استانی تئاتر فارس از بیستم شهریورماه در شیراز آغاز به كار خواهد كرد، از حضور ۱۵ گروه نمایش در این جشنواره خبر داد.

وی افزایش تعداد گروه‌های شركت كننده در این دوره از ۱۲ به ۱۵ گروه را نشانه‌ی استقبال اهالی تئاتر از این دوره جشنواره ارزیابی و افزایش تعداد سالن‌های نمایش را از دلایل اضافه شدن تعداد نمایش‌های گروه‌های شركت كننده در این دوره به ۳ نمایش عنوان كرد.

مریدی اظهار كرد: نیمه دوم امسال، روزهای درخشان تئاتر در فارس محسوب می‌شود زیرا جشنواره لاد با شركت ۱۳ گروه در لامرد، جشنواره پسامهر در فسا و جشنواره تئاتر استانی در شیراز برگزار می‌شود.

مدیركل ارشاد فارس در عین حال از اعزام ٢ اثر نمایشی از فارس به جشنواره هنری نمایشی «های فست» که از اول تا هشتم اکتبر مصادف با مهرماه در ارمنستان امسال برگزار می‌شود خبر داد و گفت: خودشان تمام مراحل ثبت نام را انجام داده‌اند و ما فقط حمایت کرده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار