معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز طرح ملی همای رحمت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 17 June 2015

به گزارش ایرنا، مجتبی باباپور در نشستی با اعضای شورای اجرایی هلال احمر در شهرستان نیر افزود: این طرح نشات گرفته از سیره زندگانی مولای متقیان حضرت علی (ع) است که به دلیل ترویج فرهنگ علوی و یاری رساندن به مستمندان در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین اجرا می شود.

وی اظهار کرد: توزیع سبد غذایی با حفظ شان و منزلت افراد نیازمند از اولویت های اصلی این طرح است.

باباپور گفت: در این طرح به افراد نیازمند که زیرپوشش هیچ سازمان حمایتی خاصی نیستند و توسط افراد معتمد شناسایی شدند کمک می شود.

به گفته باباپور ، برای اجرای هر چه بهتر این طرح در شهرستان ها با کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی تفاهم نامه ای امضا شده تا دوباره کاری در یاری رساندن به محرومان صورت نگیرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر اساس شعار 'داوطلبان هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان' با مشارکت افراد خیر و نیکوکار اقدام به تهیه سبد غذایی می کند و این بسته ها را از آغازین روزهای ماه مبارک رمضان تا آخرین روز این ماه با فضیلت به ویژه در شب های قدر توزیع می کند.

وی گفت: سبد غذایی تهیه شده در این طرح ملی شامل 24 قلم از جمله برنج ، روغن ، مرغ ، حبوبات ، قند ، شکر و چای است.

او اظهار کرد: علاقمندان برای مشارکت در این طرح معنوی می توانند کمک های نقدی و کالایی خود را به جمعیت هلال احمر شهرستان ها ، کانون های داوطلبی مستقر در محلات ، روستاها ، کارخانه ها و اصناف و یا گروه های سیار که متشکل از افراد خیر و داوطلبان افتخاری جمعیت هلال احمر هستند تحویل دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار