معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: پروژه نورپردازی بلوار کشاورز به طول دو کیلومتر و با بیش از یکهزار پروژکتور همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کد خبر: ۵۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 21 June 2015
مجتبی عبدالهی با اشاره به تاثیرمثبت نورپردازی درختان خیابان ولی عصر(عج) از پل پارک وی تا میدان تجریش برشهروندان خاطرنشان کرد: نورپردازی بلوارکشاورز به عنوان دومین پروژه نورپردازی منظر طبیعی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده این پروژه به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) مورد بهره برداری قرار می گیرد.

الهی تاکید کرد: طراحی این نورپردازی با میزان نور و نوع لامپ های انتخابی هیچ آسیبی را به سلامت محیط زیست،فضای سبز و درختان وارد نمی کند.

عبدالهی با اشاره به اینکه نورپردازی بلوار کشاورز حد فاصل میدان ولی عصر (عج) تا خیابان کارگر تکمیل می شود، افزود: در این مرحله، بلوار کشاورز به طول دو کیلومتر به صورت رفت و برگشت با بیش از یکهزارعدد پروژکتور با توجه به ملاحظات زیست محیطی، نورپردازی می شود. 

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه در ترکیب رنگی این نورپردازی بیش از 17 گزینه رنگی وجود دارد گفت: پروژکتورها در مناسبت های ویژه ملی و مذهبی می تواند به تناسب تغییر کند.

وی تصریح کرد: البته بحث نورپردازی تا پایان سال در بخش های مختلف و محورهای اصلی شهر به ویژه خیابان های ولی عصر(عج) و انقلاب استمرار خواهد داشت و در مناسبت های آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار