استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است و این اولین تجربه حضور وینفرد شفر در بازی رسمی روی نیمکت آبی‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 13 October 2017
به گزارش تابناک : استقلال تهران پس از تساوی برابر ذوب آهن اصفهان و نتایج بدی که در هفته‌های ابتدایی فصل جدید داشت با استعفای علیرضا منصوربان مواجه شد و پس از بررسی گزینه‌های موجود در نهایت وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید معرفی شد.

در تعطیلات لیگ برتر به دلیل بازی‌های دوستانه تیم ملی ایران بازیکنان استقلال این فرصت را داشتند تا با نظرات و تفکر سرمربی آلمانی آشنا شوند و تاکتیک‌های او را پیش ببرند.

استقلال از ساعت ۱۷ امروز مقابل شاگردان سیروس پورموسوی قرار می‌گیرد. یعقوب کریمی، جابر انصاری و علی قربانی در حال حاضر مصدومان استقلال هستند و حضور آنها در دیدار فردا بعید به نظر می‌رسد. امید ابراهیمی و روزبه چشمی به همراه وریا غفوری سه باززکنی هستند که در اردوی تیم ملی حضور داشتند و چند روزی است در کنار سایر بازیکنان حضور دارند.

با این حال به احتمال بسیار زیاد شفر به سیدحسین حسینی اعتماد خواهد کرد و او را به سیدمهدی رحمتی که مدتی از تمرینات دور بوده ترجیح می‌دهد.

خط دفاعی در این بازی را به احتمال زیاد میلاد زکی پور، لئوناردو پادوانی، سیدمجید حسینی و وریا غفوری تشکیل خواهند داد. حضور سه بازیکن در خط دفاعی به غیر از غفوری تقریبا محتمل است اما اینکه شفر به ملی پوشی که تازه به تمرینات اضافه شده بازی خواهد داد یا خیر به حضور خسرو حیدری بستگی دارد.

فرشید باقری هم تک هافبک دفاعی آبی‌ها در میانه میدان خواهد بود. یک خط جلوتر از باقری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف و خسرو حیدری حاضر می‌شوند. ۴هافبکی که تمایل بالایی برای اجرای بازی تهاجمی دارند و این همان ترکیب مورد علاقه شفر خواهد بود.

سجاد شهبازاده که مدت کوتاهی است از بند مصدومیت رها شده به خوبی تمرینات را پشت سر گذاشته و با غیبت انصاری و قربانی تنها گزینه شفر در خط حمله می‌باشد؛ مهاجمی که از زمان بازگشت به استقلال در گلزنی ناکام بوده اما انگیزه بالایش می‌تواند نوید روزهای خوبی را در فاز حمله به استقلال بدهد.

ترکیب احتمالی استقلال در دیدار امروز به صورت ۱-۴-۱-۴ خواهد بود و سیدحسین حسینی، وریا غفوری، لئوناردو پادوانی، سیدمجید حسینی، میلاد زکی پور، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف، خسرو حیدری و سجاد شهباززاده ایتن ترکیب را شکل خواهند داد.






منبع : روزنو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار