طبق شنیده‌ها رامین رضاییان در لیست خرید سپاهان قرار دارد. باشگاه اصفهانی برای جذب گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر باید با پرسپولیس رقابت کند.
کد خبر: ۵۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 22 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، رامین رضاییان بازیکنی است که با وجود بازی در یک تیم بحران‌زده توانست در این فصل سری در بین سرها در آورده و هم به تیم ملی برسد و هم در این مقطع به یکی از ستارگان نقل و انتقالات فوتبال ایران بدل شود که مشتریان زیادی را در صف خرید خود می‌بیند.
این بازیکن که از قضا نامش در لیست برانکو هم قرار دارد و امروز با حضورش در باشگاه پرسپولیس خبرساز شد، طبق شنیده‌ها گزینه اول سپاهان برای پُست هافبک راست است. پیش از این شایعاتی درباره جذب میلاد فخرالدینی و اسماعیل شریفات مطرح شده بود اما ظاهرا این دو بازیکن در اولویت قرار ندارند و باشگاه اصفهانی تنها در صورتی که موفق به استخدام رضاییان نشود جذب بازیکنان فصل گذشته استقلال تهران و فولاد خوزستان را در دستور کار قرار خواهد داد.
این بازیکن که ابتدای فصل بیشتر یک مهاجم بود و در هفته‌های ابتدایی نامش در بین گلزنان برتر لیگ به چشم می‌خورد به مرور و در پی مشکلاتی که یکی پس از دیگری برای مدافعان راه‌آهن به وجود آمد در خط دفاعی به کار گرفته شد و علاوه بر توفیق در این منطقه با گل‌های حساسی که در هفته‌های پایانی به ثمر رساند، نقش بسیار پررنگی در ماندگاری این تیم در لیگ برتر ایفا کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار