مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: 13 آبان به معنای واقعی کلمه تبلور استکبارستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۵۱۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 04 November 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،سردار یدالله جوانی پیش از ظهر امروز در آئین بزرگداشت 13 آبان که در ارومیه برگزار شد، گفت: این روز به معنای واقعی کلمه یک نماد و نشانه از ویژگی استکبارستیزی ملت بزرگ ایران به شمار می‌رود همچنین این روز تبلور عینی شعار مرگ بر آمریکا و قلدران است.

وی ادامه داد: وقتی ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند به هیچ عنوان قصد آنها ملت و سرزمین این کشور نیست بلکه هدف نظام استکباری حاکم بر آن نقطه است که برای سلطه بر کشورها حاضر می‌باشد که هر ظلم و جنایت را مرتکب شود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: عده‌ای در کشورمان به آئین نکوداشت 13 آبان ماه، آتش زدن پرچم نظام استکباری همچنین سر دادن شعار مرگ بر الله اکبر نقد دارند ولی باید پاسخ آنها را به روشنی جواب داد که این حرکت مردمی در ایران اسلامی از مبانی دینی، عقلی و اعتقادی برخوردار است.

جوانی با بیان اینکه ایستادن مقابل طاغوت یک تکلیف دینی است، بنابراین مردم ما این شعار را از آموزه‌های دینی خود الهام گرفته‌اند و به هیچ عنوان آن را ترک نمی‌کنند، یادآوری کرد: مبنای دیگر این رویداد عقلانیت است، هر انسان می‌داند که باید مقابل زورگو، نظام ظاغوتی و متجاوز ایستادگی کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مبنای سوم برپایی آئین‌های ویژه این روز را تجربه چنددهه ملت ایران یعنی 13 آبان سال 43، 57 و58 عنوان کرد و گفت: تبعید حضرت امام به خاطر واکنش در برابر لایحه کاپیتولاسیون، تسخیر لانه جاسوسی و به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان برای این روز در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

وی تبلیغات مخرب دشمنان علیه سپاه و تلاش برای تحریم آن را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: سپاه به کمک مردم مظلوم عراق، سوریه و یمن رفت، بنابراین تحریم شدن توسط دشمن بیش از پیش ماهیت ظلم‌ستیزی سپاه را برای ملت‌ها روشن می‌کند.

جوانی با بیان اینکه به رغم تحریم سپاه این تفکر در دنیا گسترش و تکثیر پیدا می‌کند، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که سپاه آینده در مقایسه با گذشته‌ به مراتب مقتدر، توانمند و انقلابی خواهد شد.

منبع/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار