اختصاصی تابناک تبریز
خبرنگار تابناک تبریز در تماس با مهندس بیمقدار نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی کسب اطلاع نمود ، نامه درخواست بودجه 200 مییلیارد تومانی میراث فرهنگی استان ، امروز تقدیم دولت شده است.
کد خبر: ۵۳۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 29 November 2017
خبرنگار تابناک تبریز در تماس با مهندس بیمقدار نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی  کسب اطلاع نمود ، نامه درخواست بودجه 200 مییلیارد تومانی میراث فرهنگی استان ، امروز تقدیم دولت شده است.
 
این در حالی است که لازم بود این درخواست ماه ها قبل تقدیم سازمان برنامه و بودجه کشور میشد تا در ردیف های جاری بودجه 97 مصوب و به مجلس ارسال گردد. بودجه سال 97 ، بعد از طی تعطیلات یک هفته ای مجلس در مورخه 17 آذرماه تقدیم این نهاد قانونگذار  خواهد گردید. حال با این تفاسیر معلوم نیست این بودجه 200 میلیاردی در مجلس به تصویب برسد یا خیر.
گفتنی است نیکوخصلت عضو شورای شهر تبریز ، دیروز در مصاحبه با یکی از رسانه ها محلی اعلام نموده بود از بودجه 700 میلیارد تومانی تبریز 2018 برای سال 96 ، تاکنون مبلغی تحصیص نیافته است.
تبریز از اواسط دی ماه میزبان گردشگران کشورهای اسلامی خواهد بود و این در حالی استکه همدان نیز همین امسال میزبان گردشگری کشورهای آسیایی شده و البته حمایت های خوبی هم از طرف دولت دریافت نموده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار