نایب رئیس انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی از برگزاری دوره‌های مربیگری انجمن‌های ورزشی این استان با حضور مدرسی از کشور فرانسه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 30 November 2017
به گزارش تابناک : هانیه امانی اظهار داشت: فعالیت‌های چندماه اخیر هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی شامل اعزام تیم "کریکت" جوانان خراسان‌رضوی بوده که از سال گذشته با کسب مقام اول توسط بزرگسالان به مقام چهارم کشوری توسط جوانان رسید.

نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی با اشاره به قدرت بالای این هیئت گفت: این استان با شکست مارشال بعد از 9 سال میزبان بین‌المللی رشته راگبی شد؛ همچنین این استان در مسابقه بین‌المللی با تیم هفت نفره در رقابت با آلمان شرکت داشت.

امانی خاطرنشان کرد: اعزام ملی‌پوشان سپک تاکرا خراسان‌رضوی به این مسابقات در کرمانشاه‌، تهران و ساری و کسب مقام سوم در ایران با شرکت احمدنیا، اعزام مریم پارسا به مسابقات‌بین‌المللی فوتبال رومیزی و کسب دو مدال نقره و دو برنز از افتخارات هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی است.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش بزرگی مطابق با هفته بسیج با شرکت هزار و 500 نفر در تمامی رشته‌های سپک تاکرا، فوتبال روی میز، طناب‌کشی، دارت، پارکور و کیک بوکسینگ از فعالیت‌های انجام شده در چندماه اخیر توسط هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی است.

امانی ادامه داد: تمامی رشته‌های سافت‌بال، کریکت، راگبی، دارت و فوتبال روی میز در حال تمرین و آماده‌سازی جهت برگزاری مسابقات یا شرکت در هرگونه مسابقات نظیر کشوری و بین‌المللی پیش‌بینی نشده هستند.

نائب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: از برنامه‌های اجرایی تا پایان سال می‌توان به اعزام ورزشکاران خراسان‌رضوی توسط این هیئت به اراک و شرکت در کلاس‌های آموزش مربی‌گری با مدرس فرانسوی در دو ماه آتی اشاره کرد.

امانی با تشکر از صبوری و قهرمانی جهت همکاری و همیاری در زمینه ارتقاء این ورزش‌ها افزود: هیئت انجمن‌های ورزشی در چند ماه باقی‌مانده تا پایان سال برگزاری همایش دارت در خراسان‌رضوی به مناسبت دهه فجر و همچنین تجلیل از ورزشکاران به‌ویژه بانوان پارسا واحمدنیا را در پیش رو دارد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار