سرپرست سازمان مديريت آرامستان‌های شهرداری قزوين خبر داد
سرپرست سازمان مديريت آرامستان‌های شهرداری قزوين گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به 88 نفر از افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت خدمات رايگان دفن و کفن و قبر رايگان ارائه شده است.
کد خبر: ۵۴۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 20 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، مجتبی بابایی با بیان اینکه در سال گذشته هم این اقدام خداپسندانه در سازمان صورت می‌گرفت، اظهار داشت: امسال به مبلغ 340 میلیون ریال خدمات رایگان کفن و دفن ارائه شده است.

وی ادامه داد: این افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت از سوی ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط معرفی می‌شوند یا از طریق استشهاد محلی، ناتوانی آن‌ها در پرداخت هزینه‌های کفن و دفن و خرید قبر برای سازمان قطعی شده است.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین با اشاره به اینکه این سازمان برای اهداکنندگان عضو هم خدمات رایگان ارائه می‌دهد، گفت: این اهداکنندگان با اهدای عضو خود، جان افراد دیگر را نجات داده‌اند که برای تقدیر از این عمل خیرخواهانه خدمات کفن و دفن رایگان و قبر رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

بابایی تصریح کرد: در صورت مراجعه افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت و قطعی شدن ناتوانی این افراد در پرداخت هزینه‌ها برای این سازمان، از هیچ‌گونه همکاری برای تدفین متوفی دریغ نمی‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار