آخرین ایستگاه اولین دور سفرهای شهرستانی مدیرعامل و هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز استان شهرستان شبستر بود.
کد خبر: ۵۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 30 June 2015
به گزارش خبرنگار ما در حاشیه سفر کاری به شهرستان شبستر گفت : ایستگاه تقلیل فشار به ظرفیت 100هزار مترمکعب در ساعت شهرک سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی خریداری شده و عملیات گازرسانی به شهرک بعثت امسال اجرایی می شود .

ولی اله دینی در خصوص دریافت وجوه قبوض گاز بهاء توسط دفاتر پیش خوان گفت : متأسفانه برخی از دفاتر پیشخوان بعضاً بعد از دریافت وجوه قبوض گاز بهاء مشترکین آن را به حساب مربوطه واریز نمی کنند و مشکلاتی را برای مشترکین و ادارات گاز ایجاد می کنند که عندالزوم برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

وی در بخش از سخنان خود با اشاره به توانمند سازی نیروهای منابع انسانی و چابک سازی سازمان با استفاده از واگذاری بخشی از ارائه خدمات به بخش خصوصی ، استفاده از فناوری های نوین در جهت تسریع در ارائه خدمات از اولویت های اصلی شرکت در جهت اجرای امور را از رویکرد اصلی این شرکت در سالجاری دانست و اظهار داشت : امسال مانیتورینگ متمرکز امداد گاز شهرستان شبستر با هدف مدیریت یکپارچه نیروهای امدادی و امکانات و حضور بموقع نیروهای امدادی به منظور تسریع در ارائه خدمات در محل حادثه با استفاده از سامانه هوشمند مجهز به GPS راه اندازی می شود.

مهندس دینی اظهار داشت : از 74 روستای شهرستان شبستر 64 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و 6 روستا در دست اجرا و 6 روستای باقیمانده در دست بررسی است که از محل بند « ق » تبصره 2 قانون بودجه سال 93 حداکثر تا پایان سال 96 از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد گشت .

گفتنی است در بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان از اداره گاز ناحیه شبستر رئیس ناحیه گاز شبستر نسبت به ارائه گزارش عملکرد اقدام و مدیر عامل و هیئت مدیره و هیئت رئیسه بر حل مشکلات و درخواست ها تأکید و رهنمودهای لازم را ارائه نمودند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :