توقف چندساله کوهستان پارک شادی توسط بنیاد شهید و بانک دی
رئيس شوراي اسلامي شهر مشهد با انتقاد از توقف فعاليت کوهستان پارک شادي ، فاش کرد: بنياد شهيد و بانک دي فعاليت اين مرکز تفريحي را متوقف کرده‌ و اعلام تغيير کاربري کرده بودند.
کد خبر: ۵۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۱ 01 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در هفته جاری در تالار شورای شهر با نطق رئیس شورای اسلامی شهر مشهد درخصوص نیاز جوانان به فضاهای سرگرم کننده و لزوم راه اندازی کوهستان پارک شادی آغاز شد.

محسن انتظاری هروی گفت: شایعات بسیاری درباره تغییر کاربری کوهستان پارک توسط بنیاد شهید شنیده می شود که شورای شهر با قاطعیت مخالف آن است و اجازه این کار را نخواهد داد. مسؤولان بنیاد شهید می‌باید هرچه سریعتر نسبت به ایمن سازی مجموعه کوهستان پارک اقدام نمایند تا پس از چهار سال تعطیلی شهروندان مشهدی و زائران از آن استفاده نمایند.



 وي افزود: اين مکان جايي بود که مردم از آن به خوبي استفاده مي‌کردند؛ شوراي شهر با موضوع تغيير کاربري مخالفت کرده بود و خواهان آن هستيم که مسئولان ذي‌ربط هرچه زودتر تعطيلي اين پارک شادي را به اتمام برسانند.
لازم به ذکر است کوهستان پارک شادی در مهرماه سال 92 در بازرسی‌ کارشناسان اداره‌کل استاندارد خراسان‌رضوی از شهربازی‏ها و مراکز تفریحی موجود در استان، به دلیل مغایرت با استانداردهای ایمنی 27 وسیله بازی از تجهیزات این شهربازی در مشهد  پلمپ شده بود که پس از آن عزمی برای ادامه کار و استانداردسازی مشاهده نشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار