شهردار تبریز امروز در حالی بودجه 2 هزار و 630 میلیارد تومانی شهرداری را برای سال 97 تقدیم شورا کرد که رقم بودجه پیشنهادی این شورا برای سال‌جاری 2 هزار و 785 میلیارد تومان بود.
کد خبر: ۵۵۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 28 January 2018
 

ایرج شهین‌باهر شهردار تبریز امروز در حالی بودجه 2 هزار و 630 میلیارد تومانی که بودجه پیشنهادی در سال 96 برای تبریز 2 هزار و 785 میلیارد تومان بود، ارائه کرد که صادق نجفی شهردار وقت تبریز در بیست و ششم دی‌ماه 95 در لایحه تقدیمی بودجه تبریز اعلام کرده بود: بودجه 2 هزار و۷۸۵ میلیارد تومانی در سال ۹۶ برای شهرداری تبریز در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرده بود: با حذف ارقام تکراری، خالص بودجه شهرداری تبریز در سال۹۶، 2 هزارو۴۵۰ میلیارد تومان است. نجفی اعتبارات جاری بودجه ۹۶ را ۴۴ درصد و اعتبارات عمرانی را نیز ۵۶ درصد خوانده بود.

براساس این گزارش، ایرج شهین‌باهر شهردار تبریز امروز در حالی بودجه 2 هزار و 630 میلیارد تومانی شهرداری تبریز را تقدیم شورا کرد که تنها از ۱۰ هزار نفر ساعت در تدوین برنامه و بودجه سال ۹۷ شهرداری تبریز سخن به میان آورد و گفت: شفاف‌سازی منابع درآمدی، توسعه متوازن‌تر مناطق کم‌برخوردار از محل دیگر مناطق شهرداری و کاهش هزینه‌های غیرضروری و غیرمرتبط با وظایف شهرداری تبریز از راهکارهایی است که در برنامه سال آینده پیش‌بینی شده تا هزینه‌ها حدالامکان افزایش نداشته باشد.

شهردار تبریز از افزایش یا کاهش بودجه سال 97 تبریز نسبت به سال‌جاری و میزان بودجه جاری و عمرانی همچنین ارقام تکراری بودجه سخنی به میان نیاورد البته هنوز از تحقق بودجه سال‌جاری شهرداری تبریز رقم و آماری در دست نیست.

امیدواریم مسؤولان امر با توجه به اهمیت تبریز 2018 و حساسیتی که مردم تبریز به این مسئله پیدا کرده‌اند، در اعلام بودجه و ارقام شفاف سخن بگویند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار