تابناک: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برگزاری اولین جشنواره فیلم پلیس با موضوع نگاه مردم و هنرمندان به آسیب های اجتماعی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 05 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ' جهانگیر کریمی' در اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره استانی فیلم پلیس افزود: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش و پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی نیازمند مشارکت همه بخش ها و حوزه های جامعه است که یکی از این بخش ها سینما است.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی با رویکرد اجتماعی خود در یک دهه گذشته سرمایه گذاری خوبی در زمینه فیلم و سریال و پویانمایی کرده تا با مشارکت هنرمندان سینما و تلویزیون بتواند قدم های خوب در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برقراری امنیت و آرامش بیشتر در جامعه از طریق زبان هنر بردارد.

سرهنگ کریمی گفت: در همین راستا معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان بنا دارد تا با همکاری و مشارکت حوزه هنری و انجمن سینماگران جوان و صدا و سیمای مرکز اصفهان و سایرین، اولین جشنواره فیلم کوتاه پلیس را برگزار کند.

این مقام انتظامی موضوعات شرکت در این جشنواره را، اعتیاد به مواد مخدر، مخاطرات شبکه های اجتماعی مجازی، نزاع و درگیری، انواع سرقت، مشروبات الکلی، چهارشنبه آخر سال، بد پوششی، بدعت های عزاداری در ماه محرم، ترافیک و تخلفات راهنمایی و رانندگی با اولویت تخلفات موتورسیکلت، تهدیدات ماهواره و فضای مجازی و اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را کمک به کاهش جرایم عمومی با به تصویر کشیدن آسیب های اجتماعی از نگاه هنر، اهمیت حضور پلیس در سطح شهر و حوزه برون شهری، حفظ و گسترش تعامل پلیس با مردم و هنرمندان از طریق رسانه های تصویری و استفاده از هنر در تولید محتوای آموزشی جهت فرهنگ سازی عمومی و پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان آخرین مهلت ارسال آثار را 30 آبان و زمان برگزاری جشنواره را ششم تا هشتم دی سال جاری عنوان کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار