فرماندار مهران گفت : از ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ همزمان با ماه خجسته رجب تا هفتم فروردین ماه ۱۳۹۷، تعداد ۲۴۸ هزار نفر زائر از مرز مهران به سمت عتبات عالیات ورود و خروج داشته ایم که با افزایش ۴۷ درصدی تردد زوار نسبت به سال گذشته روبه رو هستیم.
کد خبر: ۵۸۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 02 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛نظام ملکشاهی اظهار داشت: در سال ۹۶ طی اربعین حسینی حدود چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زوار عاشق عتبات عالیات در این مرز تردد داشته اند.

وی افزود: از این تعداد دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ورود و مابقی خروج داشته اند.

وی ادامه داد: به رغم این که زیرساخت های شهر مهران برای ۱۷ تا ۲۰ هزار نفر پیش بینی شده ولی در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در مرز مهران از نظر زیرساخت و راه و نیز سایر بخش ها انجام شده است.

فرماندار مهران اضافه کرد: از ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ همزمان با ماه خجسته رجب تا هفتم فروردین ماه ۱۳۹۷، تعداد ۲۴۸ هزار نفر زائر از مرز مهران به سمت عتبات عالیات ورود و خروج داشته ایم که با افزایش ۴۷ درصدی تردد زوار نسبت به سال گذشته روبه رو هستیم.

وی عنوان کرد: در این راستا با هماهنگی های صورت گرفته و افزایش گیت هایی که پیش بینی شده و سایر مسائل خدماتی و رفاهی هیچ گونه مشکل و شلوغی در مرز نداریم و زائران  به راحتی  در ایام نوروز در این مرز تردد دارند.

فرماندار مهران با اشاره به آمار بازدیدکنندگان کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی شهرستان، تصریح کرد: در خصوص کاروان راهیان نور امسال تا به این لحظه ۵۴۵۰ نفر از هم وطنان از اقصی نقاط ایران اسلامی از ارتفاعات قلاویزان کله قندی دیدار و بازدید داشتند.

وی در ادامه گفت: در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت گرفته که از نظر امکانات رفاهی  در مدارس و مساجد و همچنین هماهنگی دیگر دستگاه ها حداکثر امکانات را برای بازدید کاروان راهیان نور از این مناطق  فراهم کنیم.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار