مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: هم اکنون سه سینما با 950 صندلی در استان داریم و به دنبال این هستیم که تعداد صندلی‌های سینماهای قم حداقل دو برابر شود.
کد خبر: ۵۸۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 11 April 2018

به گزارش تابناک قم،سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های فرهنگی استان قم اظهار کرد: هم اکنون سه سینما با 950 صندلی در استان داریم، به دنبال این هستیم که تعداد صندلی‌های سینماهای قم حداقل دو برابر شود، همچنین تالار مرکزی شهر قم امسال رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب در استان قم برگزار شد، همچنین در سال 1396 شاهد برگزاری آزمون قرآن و عترت در این استان بودیم که امسال این آزمون ارتقا پیدا خواهد کرد، همچنین دوره آموزشی برای روزنامه نگاران در سال گذشته برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: جدول برنامه‌های امسال این اداره کل تا 10 روز آینده در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت، از جمله برنامه‌های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در سال جاری، برگزاری نخستین جشنواره ملی سرود رضوی، جشنواره مطبوعات استان قم و جشنواره فروشنده برتر استان است.

حسینی کاشانی با اشاره به وضعیت موسسات فرهنگی و هنری استان قم اظهار کرد: امسال به دنبال برگزاری همایشی با حضور مدیران ارشد وزارت ارشاد برای معرفی این موسسات هستیم، همچنین برگزاری جشنواره هنری کالای ایرانی در سال جاری پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در سال جاری در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی است که در طول سال برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: با وجود کمبود بودجه در کشور، شاهد ارتقاء بودجه این اداره کل بودیم، البته قطعا در این زمینه با هدف‌گذاری‌ها فاصله داریم، باید بودجه فرهنگی استان قم از طریق منابع ملی و استانی، حداقل سه برابر افزایش پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار