معاون آموزش جامعه المصطفی با بیان این که بر اساس سرفصل‌های جدید باید تغییر اساسی در متون آموزشی جامعه المصطفی صورت گیرد گفت: دوره تمهیدی جامعه المصطفی، کارکرد آموزش زبان، تثبیت زبان با معارف آموزشی و تعمیق آن را بر عهده دارد.
کد خبر: ۵۹۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 27 April 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام عباسی در بیست و چهارمین اجلاس سراسری اساتید جامعه المصطفی العالمیه با موضوع «نقش اساتید در اجرای موفق طرح تحول نظام جامع آموزشی المصطفی» اظهار داشت: مقرر شده تا در کمیسیون‌های آموزشی سر فصل رشته‌های دوره کارشناسی تا پایان خردادماه نهایی و تا پایان مردادماه نیز رشته‌های دوره ارشد و تا پایان سال نیز سر فصل رشته‌های دوره دکتری نهایی شود.

وی با بیان این که بر اساس سر فصل‌های جدید باید تغییر اساسی در متون آموزشی جامعه المصطفی صورت گیرد، افزود: دوره تمهیدی جامعه المصطفی، کارکرد آموزش زبان، تثبیت زبان با معارف آموزشی، و تعمیق آن را بر عهده دارد.

عباسی با اشاره به اهمیت جایگاه آموزه‌های کاربردی و کوتاه مدت در عرصه بین‌الملل گفت: به ضرورت ایجاد فرصتی برای پژوهش اساتید طرح فرصت‌های مطالعاتی اساتید، نهایی شده است که امیدوارم بتوانیم آن را عملیاتی کنیم.

معاون آموزش جامعه المصطفی به نهایی شدن ساختارهای اجرای طرح تحول نظام جامعه آموزشی المصطفی اشاره کرد و عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا بسیاری از رشته‌های مقطع کارشناسی را در سال پیش رو اجرایی کنیم.

وی با بیان این که علی‌رغم تغییرات صورت گرفته در طرح نظام جامع آموزشی، رشته‌های موجود با همین کیفیت ادامه خواهند یافت، خاطرنشان کرد: برای ارتقاء و پویایی هر چه بیشتر طرح نظام جامع آموزشی، نیازمند راهنمایی و نظرات اساتید بزرگوار هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار