نماز جمعه این هفته قم با جلوه های خاصی از جمله حضور شماری از شرکت کنندگان کنگره بین المللی دکترین مهدویت در مصلای قدس این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۹ 28 April 2018

به گزارش تابناک قم، نماز جمعه این هفته قم در حالی برگزار شد که شماری از شرکت کنندگان خارجی چهاردهمین کنگره بین المللی دکترین مهدویت، با حضور در آن، نماز خود را به امامت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری اقامه کردند.

چهاردهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه جاری با حضور بیش از 100 اندیشمند داخلی و خارجی در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) شهر قم، برگزار شد.

**در نماز جمعه این هفته قم طرح رقابت در خدمت توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و به درخواست های مردم در این بخش رسیدگی شد.

**اجرای برنامه مولودی خوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) از دیگر جلوه های نماز جمعه این هفته قم بود.

**در پایان مراسم نماز جمعه این هفته قم حجت الاسلام حبیب داستانی بنیسی، فعال فرهنگی، در سخنانی عرصه ساخت بازی های رایانه ای را از مهمترین نیازهای روز جامعه دانست و افزود: در این بخش شرکت های داخلی توانمندی فعالیت می کنند که حمایت از آنان می تواند ایران را در ساخت بازی های رایانه ای به جایگاه مناسب بین المللی برساند.

** همچنین در نماز جمعه این هفته قم بیان شد، با همکاری شهرداری تمهیدات لازم برای انتقال زائران نیمه شعبان به مسجد مقدس جمکران از سطح شهر فراهم شده است و عاشقان امام زمان (عج) می توانند برای شرکت در این مراسم به صورت رایگان از اتوبوس های شرکت واحد استفاده کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار