عبدالمحمد زاهدی با صدور پیامی 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 30 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی با صدور پیامی 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.متن پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

دهم  اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس یادآوراقتدار،رشادت ها و حماسه آفرینی ها، شوکت و امید ایران و ایرانی است؛ میراثی گرانسنگ که ایرانیان آزاداندیش روزگار کهن برای ما به یادگار گذاشته اند تا همواره مایه فخر و مباهات ما و نسلهای آینده باشد. خداوند را شاکریم که در سایه غیرت و همت و عزم ملی نام خلیج فارس به عنوان مظهر صلح و دوستی، برای همیشه، بر فراز تاریخ ایران خواهد درخشید.


اگرچه خلیج‌فارس تنها نقطه‌ی کوچکی در نقشه‌ی باعظمت ایران است، اما آزادی و آزادگی تمام ایرانیان را در خود خلاصه کرده و نماد غیرت ملی و تمامیت ارضی ایرانیان شده است.این خطه نیلگون سرشار ازگنجینه های تاریخی،حماسی ،دینی ،اقتصادی بوده واین سرزمین کهن که در گذرگاه انتقال انرژی و مبادلات تجارت جهانی قرار گرفته است ریشه در تاریخ نام ایران دارد.


برخود لازم می دانم روز ملی خلیج فارس که حقیقتاً بخشی ناگسستنی از هویت ملی و ایرانی است را به مردم شریف و میهن دوست استان قزوین تبریک بگویم.


مسلماً پیام ایران اسلامی به بدخواهان خود این خواهد بود که تمامیت ارضی کشورمان قابل تعرض نیست و پاسخ به چنین نیتی، همانند هشت سال دوران دفاع مقدس محکم و عبرت آمیز خواهد بود.


عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین
   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار