استاد برجسته نقاشی گفت: برگزاری نمایشگاه‌ به‌عنوان یکی از راه‌های پیشرفت و ارائه هنر در جامعه است و مسؤولان در این راستا می‌توانند حمایت لازم را به‌عمل بیاورند.
کد خبر: ۶۰۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 05 May 2018

به گزراش تابناک به نقل از فارس،حبیب‌الله طاهریان  گفت: نمایشگاه‌های هنری راهی برای پیشرفت در این عرصه و فعالیتی مرسوم و هنری برای هنرمندان است که باید از آن لذت برده و به‌عنوان یک سرگرمی سازنده در اوقات فراغت به نحو احسنت از آن بهره ببرند.

این استاد برجسته هنر نقاشی در استان کرمانشاه تصریح کرد: وقتی جوان‌ها به‌دنبال هنر باشند و این مسیر را انتخاب کنند، دیگر به سمت امور مخرب با انواع آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد، بزهکاری، هنجارشکنی و...)‌ نخواهند رفت.

وی عنوان کرد: هنرمندان می‌توانند در قالب هنر ارزش‌های واقعی و استعداد‌های نهفته خود را درک کنند و بدانند در چه زمینه‌هایی باید به جامعه خدمت کرده و منبع درآمد مناسبی را ایجاد کنند.

طاهریان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی فرصت ارزشمندی برای تبادل تجارب هنرمندان استان است، همچنین از متولیانی که در برگزاری این مراسم فرهنگی اهتمام لازم را به‌عمل آورند، قدردانی می‌کنم.

گفتنی است، نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی از 11 الی 18 اردیبهشت جاری در شهرستان اسلام‌آباد غرب دایر شده است و امروز هنرمندانی از شهرستان صحنه نیز به‌عنوان میهمان و مدعو از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار