رئیس انجمن دفاتر گردشگری استان کرمانشاه گفت: فعالیت گسترده سایت‌های غیرمجاز گردشگری باعث کسادی بازار دفاتر گردشگری استان شده است.
کد خبر: ۶۰۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 08 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فردین امیری، با اشاره به رشد روزافزون سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی غیرمجاز درحوزه گردشگری، اظهارکرد: با توجه به گسترش فضای مجازی در جامعه، اقبال مردم برای خرید و دریافت خدمات حوزه گردشگری در فضای مجازی افزایش یافته، در حالیکه اکثر این سایت ها تائیدیه فعالیت نداشته و ارائه خدمات آنها بویژه فروش بلیت بصورت واسطه ای است.

رئیس انجمن دفاتر گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: هرچند مردم برای صرفه جویی در زمان اقدام به خرید از این سایت ها می کنند، اما متاسفانه پس از خرید متوجه کلاهبرداری آنها می شوند.

وی تاکید کرد: ازآنجایی مبالغ خرید بلیت از این سایت ها زیاد نیست، خریداران از پیگیری برای شکایت منصرف می شوند، درحالیکه این شرکت ها روزانه از همین کلاهبرداری های خرد مبالغ کلانی را به جیب می زنند.

امیری با بیان اینکه این سایت ها و اپلیکیشن ها به معضلی برای دفاتر گردشگری تبدیل شده اند، عنوان کرد: متاسفانه این موضوع باعث کسادی بازار دفاتر گردشگری استان شده و از سوی دستگاهای مربوطه نیز نظارتی بر فعالیت آنان وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 64 دفتر گردشگری در استان و اشتغال 350 نفر در این دفاتر، عنوان کرد: در نظر داریم برای سال 97 میزان نظارت بر دفاترگردشگری استان را بیشتر کنیم.

رئیس انجمن دفاتر گردشگری استان به شناور بودن قیمت بلیت هواپیما و تاثیر آن بر افزایش قیمت تورها اشاره کرد و گفت: تفاوت نرخی که در فروش بلیت‌ها وجود دارد ناشی از بحث آزادسازی نرخ بلیت توسط ایرلاین‌ها و نیز برخی شرکت‌های بزرگ چارترکننده است و دفاتر استانی در آن دخالتی ندارند.

این مسئول با بیان اینکه طی سال گذشته هیچ موردی از فعالیت دفاتر گردشگری غیرمجاز در استان گزارش نشده، عنوان کرد: درصورتی که مردم از دفاتر گردشگری استان شکایتی دارند می توانند به آدرس کرمانشاه، دبیراعظم، طبقه فوقانی ساختمان خانه صنایع دستی مراجعه و یا با شماره 08337228594 تماس بگیرند

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار