انکار صداوسیما و اصرار نایب رییس شورای نظارت؛
نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما گفت که تکذیب مصوبه شورا توسط صدا وسیما کاری غیر قانونی است.
کد خبر: ۶۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 12 July 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما با اشاره به مصوبه اخیر این شورا برای قطع همکاری این سازمان با هنرمندان هنجار شکن، گفت: تکذیب این مصوبه توسط صدا وسیما کاری غیر قانونی و خلاف اصل 175 قانون اساسی است.

رمضانعلی شجاعی کیاسری ادامه داد: شورای نظارت بر صدا و سیما مصوبه ای داشت که هنرمندانی که با صدا و سیما در ارتباط هستند به خاطر این که یک اعتماد عمومی نسبت به رسانه ملی وجود دارد نباید عکس های خلاف شئون و هنجارشکنانه خود را در سایت ها و فضای مجازی منتشر کنند در غیر این صورت از ادامه همکاری آن ها با صدا و سیما جلوگیری می شود.

وی گفت: متاسفانه روابط عمومی صدا و سیما این موضوع را تکذیب کرد که باید بگویم روابط عمومی صدا و سیما در جایگاهی نیست که این مصوبه را تکذیب کند ؛ در ضمن این تکذبیه نشان می دهد که رییس جدید صدا و سیما به اصل 175 قانون اساسی اعتقادی ندارد و گرنه پاسخ روابط عمومی به مصوبه شورای نظارت کاملا خلاف قانون، غیر عقلی و غیر منطقی بوده است.

نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما این مصوبه را در واکنش به اتفاقات رخ داده در برنامه ماه عسل عنوان کرد.

شجاعی کیاسری در پاسخ به این سوال که شنیده شده بخشنامه ای درباره نپرداختن برنامه سازان صدا و سیما به صلح حسنی(ع) ابلاغ شده است، گفت: من این مصوبه و بخشنامه را ندیده ام اما شنیده هایم حاکی از این است که چنین خبری وجود دارد ولی در شورای نظارت بر صدا و سیما نیز آن را پیگیری نکرده ایم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار