بررسی عملکرد سپاهان در فصل نقل و انتقالات
تابناک:رسول خوروش، سرپرست تیم سپاهان اصفهان در گفت وگویی تأکید کرده که با حضور حاج صفی لیست‌ این تیم کامل شده و اکنون تمام بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب شده اند و دیگر نیاز به بازیکنی نداریم.
کد خبر: ۶۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 14 July 2015

به گزارش تابناک اصفهان، رسول خوروش، سرپرست تیم سپاهان اصفهان در گفت وگویی تأکید کرده که با حضور حاج صفی لیست‌ این تیم کامل شده و اکنون تمام بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب شده اند و دیگر نیاز به بازیکنی نداریم.

با وجود این مسائل نگاهی می کنیم به آنچه در سپاهان گذشت در این چند هفته اخیر:

"برزیلی که این بار عرصه را بر خط دفاع سخت کرد"

در چند سال اخیر بازیکنان برزیلی تیم سپاهان بیشتر در خط حمله و هافبک بازی می کردند و از همین رو مهاجمین و هافبک های سپاهان باید حواسشان را حسابی جمع می کردند تا از ترکیب اصلی دور نشوند اما این بار مدافعی به نام لئوناردو پادوانی به خط دفاع این تیم اضافه شده و از همین رو مدافعین سپاهان باید مواظب این بازیکن برزیلی باشد.

البته سپاهان با توجه به حضور در جام باشگاه های آسیا نیاز به چنین بازیکنی در خط دفاع داشت چرا که خط دفاع سپاهان در سال گذشته یکی از نقاط ضعف این تیم بود.

مابقی خط دفاع جز مرادمند که به گسترش رفته است، تغییری نکرده اند و همانند گذشته هادی عقیلی، عبدالله کرمی، احسان حاج صفی، سعید قائدی فر زردپوش ماندند.

"برای سپاهان، آزموده را آزمودن خطا نیست"

تا کی قرار است از این شیوه به کار گرفته شود معلوم نیست اما مشخص نیست سپاهان چه خیری از داشتن دو دروازه بان آماده در یک ترکیب دیده که در دقایق آخر رحمان احمدی ” که به گفته خیلی ها شاید امسال جایی در سپاهان نداشت” را نگه داشت تا با همان سیاست ۲ دروازه بان کار کند.

با وجود این مسئله شاید همه بدانند که امسال دیگر سال گردان است و این جوان بیشتر نیمکت نشین می خواهد سنگر سپاهان را مال خود کند. البته باید دید آیا این موضوع تحقق پیدا می کند و رحمان احمدی نیمکت نشین گردان می شود؟ (اینجا جا دارد که پیش بینی کنیم احتمالا اگر این موضوع اتفاق بیفتد، باید دید رحمان احمدی که صبر گردان را ندارد آیا میدان خالی می کند و نیم فصل از تیم جدا می شود یا نه؟)

" خط حمله سپاهان، خط آتش ارتش زرد"

خلعتبری، شیمبا و شریفی در نوک حمله به همراه هافبک هایی مثل برادران نویدکیا، پاپی، گردانی تازه وارد و حاج صفی همه در کنار هم نوید یک فصل تهاجمی و خوب را می دهند. البته اگر دوباره دچار حاشیه نشوند و مشکلی برایشان به وجود نیاید!

یعنی خلعتبری هوس پرسپولیس یا خلیج فارس نکند، شریفی و حاج صفی نخواهند به اروپا یا خلیج فارس بروند، محرم خداحافظی نکند و گردانی با بقیه هماهنگ نشود و همه این مشکلات.

البته نکته دیگری که ذکرش در اینجا خالی از لطف نیست، عدم حضور یک هافبک دفاعی بوشهری در خط میانی حفظ شده سپاهان است. امید ابراهیمی، بازیکنی که به گفته خیلی ها برای تیم ملی آبی پوش شد و برای یک سال به استقلال رفت! اما امسال هم فرکی نتوانست وی را بازگرداند و ابراهیمی استقلالی ماند تا سال آینده یا نیم فصل!

* نکته پایانی: سپاهان، یعنی همان مدافع عنوان قهرمانی امسال هم فصل را بدون بمب خبری آغاز کرد و خیلی آرام و بدون حاشیه یارگیری کرد تا به استقبال جام پانزدهم برود، با کوله باری از امید و انتظار!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار