ملی‌پوش دوچرخه‌سواری:
ملی‌پوش خوزستانی دوچرخه‌سواری ایران گفت: برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و برای رسیدن به مدال با تمام وجود با حریفانم می‌جنگم.
کد خبر: ۶۲۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 03 July 2018

احسان خادمی در خصوص آمادگی‌اش پیش از حضور در کاپ آسیا، اظهارکرد: برای کسب تجربه و البته بهترین نتیجه در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم. تمام غول‌های دوچرخه‌سواری دنیا در این رویداد حاضر می‌شوند تا خودشان را محک بزنند. نمی‌توانیم قول مدال دهیم ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی همچنین درباره آمادگی‌اش برای شرکت در بازی‌‌‌های آسیایی جاکارتا، گفت: در شرایط خوبی هستم و در جاکارتا نیز تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و به مدال برسیم؛ خوب می‌دانیم که حریفان ما تمرینات فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و تمام غول‌های ماده سرعت نیز آسیایی هستند و به همین دلیل کار آسانی در جاکارتا نداریم ولی ما هم بسیار قوی هستیم و به کسب مدال امیدواریم.

دارنده نشان طلای رقابت‌های داخل سالن آسیا درباره تجهیزات و دوچرخه‌های جدیدی که قرار بود خریداری و در اختیار ملی‌پوشان قرارداده شوند نیز عنوان کرد: احتمالا تا چند روز آینده این تجهیزات در اختیار ما قرار داده خواهند شد. امیدوارم خریداری این تجهیزات سریع‌تر انجام شود تا برای بازی‌های آسیایی با دوچرخه و تجهیزات جدید نیز هماهنگ شویم.

خادمی در ادامه با قدردانی از حمایت‌های خوب فدراسیون، گفت: من از مسوولان شهر اندیمشک انتظار حمایت داشتم ولی حمایت‌شان در حد من نبوده است. همچنان با مشکل اشتغال و مسکن مواجه هستم و چرا منِ ورزشکار باید این دغدغه‌ها را داشته باشم؟ متاسفانه هیچ کدام از این مشکلات حل نمی‌شود و از نماینده محترم اندیمشک انتظار دارم که در راستای حل این مشکلات به من کمک کند تا با آسودگی خاطر به فعالیت ورزشی بپردازم.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و باتمام وجود برای رسیدن به مدال با حریفانم می‌جنگم، چرا که قصد دارم مدال خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: دوجرخه سواری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار