مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان گفت: در سه ماهه اول سالجاری دو هزار و 300 بیمه شده جدید به تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی همدان افزوده شد.
کد خبر: ۶۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 17 July 2015
مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان گفت: در سه ماهه اول سالجاری دو هزار و 300 بیمه شده جدید به تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی همدان افزوده شد.

به گزارش ایرنا ؛ محمد عسگری درجمع خبرنگاران استان همدان افزود: سال گذشته 10 هزار نفر در استان همدان به تعداد بیمه شدگان افزوده شد.

وی از ایجاد هزار و 80 کارگاه جدید در استان خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون دو هزار نفر در استان همدان از بیمه بیکاری استفاده می کنند.

عسگری افزود: تامین اجتماعی از هر گونه سیاسی کاری به دور بوده و آمار آن قابلیت راستی آزمایی را داشته و امکان جابجایی رقمی در این اداره کل وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در دولت یازدهم با تلاش های انجام شده سیستم اینترنتی تامین اجتماعی فعال تر از قبل عمل کرده به گونه ای که هم اکنون 75 درصد از کارفرمایان استان بدون حضور در این اداره حق بیمه کارگران خود را به صورت اینترنتی واریز می کنند.

وی تصریح کرد: 45 درصد بیمه شدگان نیز حق بیمه خود را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و به صورت آنلاین می توانند در هر کجای کشور که خواستند نسبت به تعویض و تمدید دفترچه درمانی خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: برای اولین بار در سالجاری دستمزد مستمری بگیران این سازمان 15 تا 17 درصد افزایش یافته و مابه التفاوت فروردین ماه نیز در تیر ماه به حساب این افراد واریز خواهد شد.

عسگری با اشاره به اینکه در حال حاضر 228 هزار بیمه شده اصلی در سطح استان وجود دارد تصریح کرد: به طور کلی 704 هزار بیمه شده در سطح استان همدان وجود دارد.

وی افزود: در استان همدان 34 هزار خانواده از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند به طوریکه 19 هزار و 188 خانواده بازنشسته، سه هزار از کار افتاده، 11هزار و 913 نفراز بازماندگان نیز ماهانه مستمری خود را از سازمان تامین اجتماعی استان همدان دریافت می کنند.

25 تیر ماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار