شهردار قم:
شهردار قم با بیان اینکه سرمایه‌ اجتماعی شهرداری‌ها اعتماد مردم است گفت: اعتبارات شهرداری‌ها توسط مردم تأمین می‌شود و بدون تردید اگر مردم به شهرداری‌ اعتماد داشته باشند ما دیگر مشکلی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۶۳۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 26 July 2018

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در آیین افتتاح ۲۵ پروژه منطقه ۸ قم که در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) برگزار شد اظهار کرد: امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هر چیزی به صبر و شکیبایی نیاز داریم و دهه کرامت نیز نماد صبر و شکیبایی است.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کند با استفاده‌ از رسانه‌های مختلف مردم را ناامید کنند، به همین دلیل نیز مجموعه مدیریت شهری تصمیم گرفت در ایام دهه کرامت پروژه‌های خود را افتتاح کند تا نشان دهد که فشار‌های دشمنان تأثیری در اراده ما ندارد و ما در هر شرایطی به حرکت خودمان ادامه می‌دهیم.

شهردار قم با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ بلوار آیت‌الله بروجردی خاطرنشان کرد: بدون تردید منطقه پردیسان با این بلوار از بن‌بست خارج می‌شود البته سه پروژه دیگر نیز وجود دارد که شرایط ترافیکی پردیسان را بسیار بهتر می‌کند.

وی ادامه داد: بلوار مرجعیت علاوه بر تسهیل رفت‌وآمد مردم پردیسان، عبور و مرور برخی از روستاهای اطراف را نیز تسهیل می‌کند.

سقائیان‌نژاد به‌عنوان کرد: پروژه بلوار فردوسی نیز از منطقه دو شروع می‌شود و به منطقه ۴ و ۵ و در نهایت به بلوار علی بن ابی‌طالب وصل می‌شود که این پروژه نیز مشکلات ترافیکی شهر و این منطقه را برطرف می‌کند.

وی تصریح کرد: شهر یک موجود زنده است و باید به نیاز‌های آن پاسخ داده شود به این معنی که همانطور که ما برای خودمان برنامه‌ریزی می‌کنیم برای شهر نیز باید برنامه‌ریزی کنیم؛ شهر باید درآمد پایدار داشته باشد و نمی‌توان به درآمد غیر پایدار متکی باشیم.

شهردار قم با اشاره به مشکلات فاضلاب پردیسان گفت: باید بررسی شود که چرا از همان ابتدا به فاضلاب‌ منطقه پردیسان توجه نشده است و باید تدبیری اندیشیده شود تا مشکل فاضلاب این منطقه برطرف شود.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت واحد و پکپارچه شهری بیان کرد: در حال حاضر ۲۵ ارگان برای شهر دستور صادر می‌کنند و تا زمانی که مدیریت واحد شهری وجود نداشته باشد برخی از مشکلات همچنان برطرف نخواهد شد.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه سرمایه‌ اجتماعی شهرداری‌ها اعتماد مردم است ابراز کرد: پول شهرداری‌ها توسط مردم تأمین می‌شود و بدون تردید اگر مردم به شهرداری‌ اعتماد داشته باشند ما دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا اقلیم خشک شهر قم را تضعیف کنیم و تنها راه این است که فضای سبز را گسترش دهیم و به تدریج اقلیم خشک را تغییر دهیم.

شهردار قم خاطرنشان کرد: احداث ۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه، ساماندهی ورودی‌های قم و ساماندهی تقاطع‌های غیرهم‌سطح مانند تقاطع فردوسی، کیوانفر، شهدای روحانیت، امینی‌بیات و صدوقی، احداث شهربازی بزرگ غدیر و احداث باغ پروندگان از دیگر پروژه‌های شهرداری است که امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری در سال جاری افتتاح ۸ مجموعه فرهنگی و ورزشی در مناطق هشتگانه است که تلاش می‌کنیم این ۸ پروژه نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار