"دکه ی خبری تابناک همدان"درنظردارد؛همه روزه مهمترین عناوین اخباراستان راازدیدگاه رسانه های استان به آگاهی مردم برساند؛لذامخاطبین محترم می توانند مارابانظرات سازنده خودجهت بهبود اطلاع رسانی، همراهی نمایند.
کد خبر: ۶۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 22 July 2015
چشم امید زوج های جوان و بی توجهی مسئولین

ایسنا- معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان از عدم‌همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات وام ازدواج به زوج‌ها گلایه کرد.

"اسداله ربانی‌مهر" اظهار کرد: در سال گذشته وضعیت پرداخت تسهیلات وام ازدواج کمی بهتر بود اما در حال حاضر بسیاری از بانک‌ها در این زمینه همکاری لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه اول امسال همکاری بانک‌ها رضایت‌بخش نیست، گفت: امیدواریم مدیر بانک ملی استان همدان به عنوان رئیس شورای پرداخت تسهیلات وام ازدواج در استان، تمامی بانک‌های عامل را در پرداخت این وام مجاب کند.

رب گوجه فرنگی به اسدآباد می رود

ایسنا- فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: نخستین کارخانه رب گوجه‌‌فرنگی شهرستان اسدآباد ظرف دو هفته آینده با حضور یکی از وزرای کشوری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

"مسعود بکایی" در حاشیه بازدید از کارخانه رب گوجه‌فرنگی شهرستان اسدآباد، با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی کارخانه اظهار کرد: امیدواریم که تا سال آینده تمام پیش‌بینی‌های درنظر گرفته شده برای کارخانه محقق شود.

ثبت 35 هزار اظهارنامه مالیاتی درهمدان

ایسنا- مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: تا کنون 35 هزار اظهارنامه مالیاتی در استان همدان در سیستم این اداره‌کل ثبت شده است.

"محمد خلیفه" با بیان اینکه تا کنون 60 درصد اظهارنامه‌های مالیاتی اخذ شده است، اظهار کرد: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد اظهارنامه‌های صنوف، اشخاص حقیقی، حقوقی و املاک و خودرو اخذ شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته 105 هزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی، حقوقی، بند الف، ب، ج و املاک و خودرو اخذ شد که 50 هزار اظهارنامه در بخش خودرو بود.


سرقت اینباراز حساب پدرخوانده

ایرنا- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که مبلغ هفت میلیون ریال ازحساب پدرخوانده خود سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاعرسانی فرماندهی انتظامی استان همدان سرهنگ اکبر امینی با اعلام این خبر افزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه یک شهروند همدانی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی موضوع ضمن تشکیل پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتاهمدان اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد از حساب بانکی شهروند همدانی از طریق خریدهای اینترنتی و خرید شارژ موبایل مبلغ قابل توجهی سرقت شده است.

جذب 400 حامی برای نیازمندان اسدآبادی در برنامه ماه عسل

فارس- مدیر کمیته‌ امداد اسدآباد با اشاره به اینکه سهم اسدآباد از اجرای طرح محسنین در برنامه ماه عسل جذب 400 نفر حامی است، گفت: علاوه بر این 200 حامی در شهرستان نیز در ایام ماه رمضان جذب شده است.

محمد نوشادی‌مقدم با اشاره به اقدام برنامه ماه عسل در جذب حامی برای کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، اظهار کرد: سهم اسدآباد از پیامک‌هایی که به این برنامه برای حمایت از این کودکان ارسال شده، 400 نفر بوده است.

شناسایی دو كارگاه غیرمجاز تولید بستنی در همدان

مهر- مسئول واحد مهندسی بهداشت محيط و حرفه ای همدان گفت: در تيرماه سال جاری دو كارگاه غير مجاز تولید بستنی در استان همدان شناسايی و به مراجع قضايی معرفی شد.

حسین خالقی مجد افزود: درتیرماه سال جاری همچنین ۹مورد از مراكز تهیه و توزیع غیرمجاز مواد غذایی در همدان پلمپ شده و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینكه امسال تعداد معرفی مكان های غیر مجاز عرضه مواد غذایی به مراجع قضایی ۸۴ مورده بوده است، افزود: در این مدت شش هزار و ۵۲۸ كیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و معدوم شده است.


توسعه بیمه روستایی ملایری ها

تسنیم- فرماندار ملایر با تاکید بر گسترش فعالیت‌ها در حوزه بیمه روستایی گفت: باید همگی در زمینه گسترش بیمه روستایی فعال بوده تا بتوانیم این بیمه را در شهرستان توسعه دهیم.

مصطفی آزادبخت در مراسم گرامی‌داشت روز دهیار با بیان اینکه انتظار هماهنگی میان بخشداران و دهیاران وجود دارد، اظهار داشت: بنا نیست تمام دیدگاه‌های ما یکی باشد بلکه در عین داشتن اختلاف نظر باید با هم ید واحده باشیم.

وی افزود: بایدنشان دهیم و ثابت کنیم که در دولت تدبیر و امید در حال کار هستیم و از همه انتظار مدیریت، برنامه‌ریزی، کار کارشناسی، اخلاق، تواضع و گذشت که خصوصیات این دولت است می‌رود، دولتی که با اخلاق و منطق دنیا را در بحث هسته‌ای تسلیم کرده است.

آزادبخت با تاکید بر اینکه باید به روزی برسیم که دهیار امین‌ترین، مطمئن‌ترین و مورد وثوق‌ترین همه مردم باشد، افزود: با همکاری خوب بخشداران، دهیاران و بنیاد مسکن و البته دفتر امور روستایی استانداری پروژه‌های متعددی در روستاهای شهرستان داشته و فصل کاری خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وعده ی احداث "پیست اسکی، اسب‌سواری، دو و میدانی، دوچرخه‌سواری" در پارک بانوان تویسرکان

فارس- نایب رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان از احداث پارک ویژه بانوان تویسرکان خبر داد و گفت: پروژه عمرانی و فرهنگی پارک بانوان با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد می‌شود.

مریم مرادیه ، از احداث پارک ویژه بانوان تویسرکان در پشت پارک قدیمی نبوت این شهر خبر داد و اظهار کرد: پروژه عمرانی و فرهنگی پارک بانوان تویسرکان با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد می‌شود.

وی پیست اسکی، اسب‌سواری، دو و میدانی، دوچرخه‌سواری، کتابخانه و پارکینگ را از بخش‌های طراحی شده در پارک بانوان دانست و گفت: با توجه به دغدغه مادران نسبت به نگهداری فرزندان در ساعات حضور در پارک، فضای لازم برای کودکان آن‌ها نیز مشخص شده است.








اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار