مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: تعداد پروازهای فرودگاه اردبیل به 42 پرواز در هفته افزایش یافت.
کد خبر: ۶۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 22 July 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا فخرالدین هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شرکت هواپیمایی کیش ایر برنامه پروازی خود را برای فرودگاه اردبیل اعلام کرده و این شرکت چهار پرواز رفت و برگشت را در طول هفته به مقصد تهران برقرار خواهد کرد.

وی بیان کرد: تاکنون سه شرکت هواپیمایی آتا، ایران ایرتور، ایران ایر و آسمان در این فرودگاه تعداد 38 پرواز را در هفته انجام می دادند.

وی ادامه داد: از سوم مرداد ماه هموطنان می توانند با تهیه بلیت از پروازهای کیش ایر که قرار است روزهای شنبه و سه شنبه برقرار شود، از این پروازها استفاده کنند.

هاشمی از رایزنی با شرکت هواپیمایی ایران ایرتور برای برقراری پرواز چارتر از ماه آینده در مسیر اردبیل – مشهد خبر داد و افزود: امیدواریم همه این پروازها به ایجاد رضایتمندی بیشتر در بین هموطنان منجر شود.

مدیرکل فرودگاه های اردبیل با بیان اینکه پروازهای موجود جوابگوی نیاز متقاضیان نیست، افزود: در حال رایزنی و پیگیری افزایش پروازها از طریق فرودگاه اردبیل هستیم که امیدواریم آژانس ها و شرکت های هواپیمایی نیز در این زمینه برخی مشکلات و نارسایی ها را به سرعت و با نگاه واقع بینانه برطرف کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار