مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: پرواز اردبیل به تهران از سوم مرداد ماه برقرار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 22 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرودگاه استان اردبیل، سید فخرالدین هاشمی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی کیش‌ایر برنامه پروازی خود را برای فرودگاه اردبیل اعلام کرده است، اظهار داشت: این شرکت 4 پرواز رفت و برگشت را در طول هفته به مقصد تهران برقرار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه شرکت هواپیمایی آتا، ایران ‌ایرتور، ایران‌ایر و آسمان در این فرودگاه تعداد 38 پرواز را در هفته برقرار می‌کنند، افزود: با اضافه شدن هواپیمایی کیش‌ایر تعداد پروازهای این فرودگاه به 42 پرواز در هفته می‌رسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل یادآور شد: از سوم مرداد سال جاری هموطنان می‌توانند با تهیه بلیط از پروازهای کیش‌ایر که قرار است روزهای شنبه و سه‌شنبه برقرار شود، استفاده کنند.

هاشمی از رایزنی با شرکت هواپیمایی ایران ایرتور برای برقراری پرواز چارتر از ماه آینده در مسیر اردبیل – مشهد خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم همه این پروازها به ایجاد رضایتمندی بیشتر در بین هموطنان منجر شود.

این مسئول با اذعان به اینکه پروازهای موجود جوابگوی نیاز متقاضیان نیست، بیان کرد: در حال رایزنی و پیگیری افزایش پروازها از طریق فرودگاه اردبیل هستیم که امیدواریم آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی نیز در این زمینه برخی مشکلات و نارسایی‌ها را به سرعت و با نگاه واقع‌بینانه برطرف کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار