کد خبر: ۶۵۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 03 September 2018

 کارلوس کی‌روش مهمان برنامه 90 است تا درباره قرارداد جدیدش با ایران صحبت کند و البته پاسخی بدهد به همه این روزهای گذشته و انتقادها از سیستم بازی تیم ملی.

کارلوس کی روش قرارداد مشروط جدید خود با تیم ملی را برای بازه تا پایان جام ملتهای اسیا بسته است تا بزرگترین هدف 4 دهه گذشته فوتبال ایران یعنی قهرمانی در آسیا محقق شود.
لیست جدید سرمربی اما دوباره کلی حرف و حدیث به همراه داشته است. این ها سئوال هایی هستند که مردم ، میلیون ها طرفدار تیم ملی دوست دارند پاسخ صریح سرمربی را درباره اش بدانند و چه جایی بهتر از برنامه 90. اینکه چرا قوچان نژاد با دلخوری از تیم ملی خداحافظی کرد. اینکه چرا او در جام جهانی تنها با تعداد مشخصی بازیکن ، بازی کرد. اینکه چرا سردار آزمون خداحافظی کرد و باز به اردوها دعوت شد. کاری که کی روش برای هیچ بازیکن دیگری انجام نداد.
اینکه آیا او از آرمان هایی که برای داشتن نظم تیمی همیشه از آنها دم زده ، کوتاه آمده است؟ اینکه چرا سید جلال حسینی نیست اما مثلا دژاگه و مسعود شجاعی و پژمان منتظری هستند.
اینکه چرا رامین رضاییان بی تیم هست ، محرمی که این همه سال در پرسپولیس خوب بازی کرد ، دعوت نشد اما حالا از اروپا دعوت شده است.
اینکه سید حسین حسینی دیده شده اما پیام نیازمند یا گوهری دیده نشدند. اینکه چرا بازیکنانی مثل علی پور ، محمد انصاری و سایر پرسپولیسی ها نیستند.آیا واقعا باز مشکل دعواهای بین او و برانکو است؟

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :