مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: با توجه به برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ باید حدود ۱۷۰ میلیارد دلار زیرساخت در کشور قطر ایجاد شود.
کد خبر: ۶۵۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 03 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محسن ربانی‌زادهبا بیان اینکه برای ارسال خدمات فنی و اجرایی فارس به کشورهای گرجستان، قطر و عمان مذاکراتی انجام شده و اتاق بازرگانی شیراز نیز پیگیر این موضوع است، اظهار داشت: صلاحیت برخی از پیمانکاران فارس نیز بررسی شده و ما آمادگی نسبی برای معرفی پیمانکاران به این سه کشور را داریم.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس بیان کرد: با توجه به برگزاری بازی‌های جام جهانی 2022 باید حدود 170 میلیارد دلار زیرساخت در کشور قطر ایجاد شود و همین موضوع فرصتی برای عوامل فنی و اجرایی فارس برای حضور در کشور قطر است.

وی با بیان اینکه بیش از 20 برابر پروژه‌هایمان عوامل فنی و مهندسی در استان فارس داریم، عنوان کرد: تعداد پروژه‌های فعال فارس حدود 3 هزار پروژه است که اگر 1500 تای آن احداثی باشد تقریبا 500 پروژه اجرایی است و از آنجا که 2400 پیمانکار در فارس فعال هستند که هر کدام از آنها 3 پروژه می‌توانند انجام دهند بنابراین توان فنی و اجرایی فارس برای 10 هزار پروژه است که 20 برابر پروژه های موجود است.

ربانی‌زاده با بیان اینکه در کل کشور 2867 مشاور داریم که از این بین 137 مشاور در استان فارس فعال است، گفت: کل پیمانکاران کشور نیز حدود 42 هزار نفر هستند که از این بین حدود 2400 پیمانکار در استان فارس فعال هستند.

وی عنوان کرد: استان فارس از نظر تعداد پیمانکار رتبه دوم و از نظر تعداد مشاوران رتبه سوم را در کشور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار